علم و تکنولوژی

آشنایی با هکر ایرانی سریال «بازی تاج و تخت» !

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آشنایی با هکر ایرانی سریال «بازی تاج و تخت» !

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

باور اینکه یک ایرانی شرکت ساخت فیلم‌ و سریال HBO را هک کرده باشد عجیب است. اف بی آی آمریکا در این خصوص گفته هک کننده فردی است به نام «بهزاد مصری»برخی منبع نقل کرده اند او اهل شهر نقده استان آذربایجان غربی است. او مظنون به هک این شبکه و سرقت یکی از محبوب ترین سریال های روز دنیاست، یعنی: بازی «تاج و تخت» یا Game of Thrones

مقام‌های فدرال آمریکا هویت فرد ایرانی پشت هک شبکه اچ.بی.او و سریال «بازی تاج و تخت» را فاش کردند. آنها می‌گویند فردی به نام «بهزاد مصری» عامل هک بوده است.

روز دوشنبه وزارت دادگستری آمریکا خبر داده بود که قصد دارد برخی از پرونده‌های جاری مرتبط با مظنونین ایرانی درگیر در پرونده هک شدن شبکه‌های تلویزیونی اچ.بی.او را علنی کند. یکی از پرونده‌هایی که نام ایران در آن مطرح است، پرونده هک شدن شرکت ساخت فیلم‌ و سریال HBO است. این هک شامل دزدیدن فیلمنامه سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones است.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا موسوم به اف بی آی، اطلاعیه پیگرد «بهزاد مصری» را منتشر کرده است.
روز سه شنبه ۳۰ آبان دادستان فدرال آمریکا اعلام کرد «بهزاد مصری» رایانه‌های شرکت «هوم باکس آفیس» (HBO) تولیدکننده سریال‌های مشهور تلویزیونی را هک می‌کرد و با دزدیدن قسمت‌های پخش‌نشده این سریال، در ازای عدم افشای آن، با‌ج خواهی می‌کرد.

سریال بازی تاج و تخت
سریال بازی تاج و تخت

در کیفرخواست عجیب بهزاد مصری آمده: وی عضو یک گروه هکر به نام «کلاه‌ سیاه‌های ترک» است و در استخدام نهاد های نظامی ایران! برای حملات سایبری علیه اسرائیل است. گفته شده او غیر از سریال بازی تاج و تخت، سعی در دسترسی به سه سریال دیگر این شبکه را داشته است.

او بعد از سرقت فیلمنامه ها، تقاضای ۵.۵ میلیارد دلار بصورت بیت‌کوین یا پول اینترنتی داد. شبکه HBO می‌گوید به هیچ یک از ایمیل‌های این هکر پاسخ نداد.

پیشتر، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابعی که از آنها نام نبرده است، ضمن درج این خبر، گفته بود احتمالا یکی از اهداف علنی کردن این پرونده‌ها زیر فشار گذاردن مقام‌های کنگره توسط دولت دونالد ترامپ برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آشنایی با هکر ایرانی سریال «بازی تاج و تخت» !

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا