چهره هاسلبریتی ایرانی

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز کیست ؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز کیست ؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

آن ماری سلامه نقش ساره یوسف را در سریال حوالی پاییز ایفا نموده است . ساره  دختر جوانی است که پس از سال ها از عربستان به ایران بازگشته است و مهران عاشق او می شود و ما ماجراهایی رخ می دهد ….

 

طبق شنیده ها آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است .

 

در ادامه با آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز بیشتر آشنا شوید:

 

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییزبازیگر سریال حوالی پاییز در تاریخ ۱۹۹۰ میلادی در روستای فاریا در کشور لبنان به دنیا امده است ایشون ۲۸ سال دارد .

مدرسه محل تحصیل ایشون مهران منصور می باشد و از موسسه هنرهای زیبای لبنان فارغ التحصیل شده است. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی دارد و کارش را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد.

 

آن ماری سلامه در سریال حوالی پاییز که از شبکه سه پخش میشود بازی کرده است. این بازیگر لبنانی در فیلمی بنام اواز سرزمین من بود که عباس رافعی گارگردان این این فیلم بوده است و نمایش موفقی داشت.

آن ماری سلامه با همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، ناتاشا شوفانی و عدی رعد خود را به درجه بالایی از موفقیت رساند.

سریال حوالی پاییز ملودرامی عاشقانه است که به داستان عشق جوان ایرانی نسبت به دختری عرب می‌ پردازد. در این سریال علاوه بر آن ماری ،رویا تیموریان و لیلا اوتادی در این سریال بازی می‌کنند.

نقش مقابل آن‌ ماری را حسین مهری بازی می کند.

گفته می‌شود آن ماری سلامه دستمزد قابل توجهی برای بازی در این سریال دریافت کرده‌ و با توجه به اینکه به زبان فارسی تسلط داشته‌ از معدود گزینه‌ های کارگردان برای انتخاب بازیگر بوده‌ است.

آن ماری سلامه

 

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آن ماری سلامه بازیگر نقش ساره در سریال حوالی پاییز کیست ؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا