اخبار داغ

آیا اتصال هاتگرام و تلگرام طلایی به پیام‌رسان جدید روسی و شنود اطلاعات واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا اتصال هاتگرام و تلگرام طلایی به پیام‌رسان جدید روسی و شنود اطلاعات واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دو نرم افزار پیام‌رسان «هاتگرام» و «تلگرام طلایی» قرار است روز ۱۵ شهریور ماه قطع شوند. این دو نرم افزار که با اعمال فیلتر در برخی از کانال های تلگرام به پلتفرم این نرم افزار متصل می شد بر طبق گفته رئیس مرکز ملی فضای مجازی، قرار است از این پس بومی و مستقل شود!

سید ابوالحسن فیروزآبادی درباره‌ی حمایت از هاتگرام و طلاگرام هم در حقیقت از همان ابتدا که سیاست خروج از انحصار تلگرام را داشتیم، برای دوران گذار پذیرفتیم که تلگرام‌های نسخه‌ی فارسی چند ماهی فعال باشند. با آخرین مهلتی که به آن‌ها دادیم، تا ۱۵ شهریور باید به یک پیام‌رسان ۱۰۰ درصد بومی تبدیل شوند.

در همین خصوص دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به این سؤالی درباره حمایت‌های پنهان از نسخه‌های فارسی تلگرام، گفت: طرح مرکز ملی فضای مجازی درباره خروج از انحصار تلگرام بود که برای برخی سازمان‌ها تکالیفی تعیین شده بود.

در رابطه با هاتگرام و تلگرام طلایی از ابتدا سیاست‌های خروج از انحصار تلگرام برای دوره گذار روی این برنامه‌ها حساب شده بود و پذیرفتیم که تلگرام‌های فارسی چند ماهی فعال باشند اما آخرین مهلتی که به آقایان دادیم ۱۵ شهریور است و باید به یک پیام‌رسان صد درصد بومی تبدیل شوند.

با پایان آخرین مهلت دسترسی هاتگرام و تلگرام طلایی به تلگرام و تحقق وعده مستقل شدن پیام رسان‌های هاتگرام وطلاگرام، شرایط پیام‌رسان‌های داخلی وارد مرحله حساسی خواهد شد و در صورت مستقل شدن این دو برنامه و قطع ارتباط تلگرام منطق مقداری ریزش کاربر در این دو برنامه را پیش‌بینی می‌کند و بار دیگر تقاضا و تمایل برای پیام رسان‌های جایگزین نسبت به قبل افزایش می یابد.

همزمان با انتشار این خبر و مصاحبه مسئولان شورای عالی فضای مجازی برخی در شبکه های اجتماعی شایع کرده اند مستقل شدن و بومی شدن دو نرمافزار هاتگرام و تلگرام طلایی به منظور اتصال آنها به یک پیام رسان دیگر روسی انجام می شود تا از آن طریق شنود اطلاعاتی انجام شود! این اخبار البته قابل تایید نیست. ضمن اینکه هنوز هیچ مسئولی در خصوص اتصال دو نرم افزار مذکور به پیام رسان جدید اظهار نظر نکرده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا اتصال هاتگرام و تلگرام طلایی به پیام‌رسان جدید روسی و شنود اطلاعات واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا