گوناگون

آیا استیون هاوکینگ چند سال قبل مرده بود؟+شایعات مرگ مرموز فیزیکدان بزرگ

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا استیون هاوکینگ چند سال قبل مرده بود؟+شایعات مرگ مرموز فیزیکدان بزرگ

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانستنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

استیون هاوکینگ؛ یکی از بزرگترین دانشمندان و فیزیکدانان عصر حاضر در ۷۶ سالگی درگذشت. او به خاطر دستاوردهای علمی بزرگی در زمینه سیاهچاله ها و نسبیت عام مشهور بود و چند کتاب علمی به زبان مفهوم و ساده نوشته بود که مشهورترین آنها “تاریخچه مختصر زمان” بود.

درباره مرگ هاوکینگ چندی قبل برخی نظریه پردازان رسانه و در راس آنها “دیلی میل” شایعات عجیبی را مطرح کرده بودند. آنها اعتقاد دارند، فیزیکدان مشهور استیون هاوکنیگ خیلی قبل تر مرده بود و یک عروسک روباتیک با ظاهری بسیار شبیه به او، به جای او قرار داده بودند!

برخی افراد اعتقاد دارند پروفسور استفان هاوکینگ درسال ۱۹۸۵ سه سال قبل از انتشار کتاب (A Brief History of Time) درگذشته است، اما قدرت‌های غربی به دلایل سیاسی، علمی و با دلایل خاص خود، بدل او را جایگزین کرده‌اند!

به عقیده این تئوری پردازان، چهره افراد همزمان با بالا رفتن سن آن‌ها دچار دگرگونی شده و به تدریج پیر می‌شود، اما استفان هاوکینگ با وجود ابتلا به بیماری بسیار سخت درمان و پرعارضه ALS دگرگونی کمی داشت.

ازجمله دیگر نشانه‌های تعجب آور، رنگ مو‌های استفان هاوکینگ بود که در ۷۶ سالگی همچنان بور بود درصورتی که به طور طبیعی رنگ موی افراد همزمان با بالا رفتن سن، سفید و خاکستری می‌شود.

همچنین برخی با مقایسه عکس‌های قدیمی و جدید از این دانشمند اعتقاد دارند شکل گوش و بینی او دگرگون شده و این تفاوت می‌توانست نشان دهنده وجود بدل به جای او باشد.
نظریه پردازان اعتقاد دارند عکس‌های جدید منتشرشده از استفان هاوکینگ با فتوشاپ درست شده است و حتی آن‌ ها عکس‌های قدیمی او را نیز دستکاری می کردند تا شباهت بیشتری به بدل جدید داشته باشد.


استیون هاوکینگ تا چندی قبل برروی یک صندلی چرخدار مجهز می نشست و به وسیله آن جابه جا می‌شد. او نمی‌توانست صحبت کند و با ارسال پیام‌ها به رایانه شخصی خود، دارای صدای روباتیک بود. این رایانه به وسیله دانشمندان ناسا تولید شد و کارشناسان اعتقاد دارند بدل روباتیک استفان هاوکینگ به وسیله محققان ناسا و با کمک رایانه صحبت می‌کرد و متعلق به شخص واقعی او نبود.

کارشناسان اعتقاد دارند نظریه‌های جدیدی که استیون هاوکینگ مطرح کرد به ویژه در زمینه‌های دینی و خداناباوری سبب سست شدن اعتقادات مذهبی مردم در سراسر دنیا شد.

محققان اعلام کرده‌اند؛ نظریه‌های جدیدی که این دانشمند مطرح کرد سمت و سو‌های خاصی داشت و قدرت‌ های غربی می‌خواهند برخی نظریه‌ها را در جهان مطرح کنند و استفاده از این دانشمند بهترین راهکار بود.

نظریه‌های او درباره فاصله ۱۰۰ ساله تا ارتباط باموجودات فضایی، ترسناک بودن هوش مصنوعی و نیز نظریه گرمای کره زمین و از دست رفتن حیات انسان‌ها از جمله این نظریه‌های مشکوک و هدف دار است.

بیشتر مردم دنیا به دلیل قبول داشتن استیون هاوکینگ که یک دانشمند برجسته و جهانی است برخی نظریه‌های او را قبول می‌کنند که بسیار خطرناک است، زیرا امکان اشتباه بودن نظریه وجود دارد.

کارشناسان اعتقاد دارند استیون هاوکینگ واقعی در سال ۱۹۸۵ و پس از ابتلا به ذات الریه درگذشته است، درآن زمان او نمی‌توانست با دیگران ارتباط برقرار کند، اما پس از بهبود بیماری به طور معجزه آسایی توانایی نوشتن و ارتباط با دیگران به وسیله رایانه را پیدا کرده بود و از همان زمان نظریه‌های بی شماری ارائه کرد.

البته به طور قطع نمی‌توان گفت که استیون هاوکینگ که تا چندی قبل زنده بود، بدل وی بود، اما حدس و گمان‌هایی درباره مرگ او و سیاست‌های پنهان برای زنده نگه داشتن او لااقل تا قبل از اعلام رسمی مرگش وجود داشت.

این پست توسط بخش دانستنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا استیون هاوکینگ چند سال قبل مرده بود؟+شایعات مرگ مرموز فیزیکدان بزرگ

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا