موسیقیموسیقی ایران

آیا بازنشستگی و خداحافظی شهرام شکوهی از دنیای موسیقی حقیقت دارد؟

مجله اینترنتی کولاک:  شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان که با اجرای چند قطعه و انتشار اولین آلبومش توانست طرفداران زیادی پیدا کند این روزها با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می کند. شکوهی ماه‌ها پیش در جریان تماشای دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به دلیل فشار عصبی ناشی از حساسیت این بازی، دچار حمله قلبی و راهی بیمارستان شد.

این مشکل قلبی که برای شکوهی تکراری نبود، سبب شد کنسرت‌های این خواننده پاپ در برج میلاد لغو شود. او چند ماه بعد در نشست خبری کنسرتش شرکت کرد و خبر از اجرا در سالن همایش‌های وزارت کشور داد که البته یک کنسرت معمولی نبود.

شکوهی در خصوص آحرین وضعیت خود گفت: فعلاً دوران نقاهت را می گذرانم. ۱۰ روز پیش عمل قلب داشتم و یک فنر در قلبم گذاشتم. منتظرم ببینم چه اتفاقی برای قلبم می‌افتد که برای آینده فعالیت هایم تصمیم بگیرم. با شرایط فعلی احتمالاً باید از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.

این خواننده پاپ کشورمان ادامه داد: دو سه هفته دیگر عمل دیگری دارم؛ این عمل نشان می‌دهد که آیا می‌توانم خوانندگی را ادامه دهم یا باید کاملاً این حرفه را ببوسم و کنار بگذارم. پزشکم به من گفت که ممکن است در عمل پیش رو اتفاقاتی رخ دهد که ادامه خوانندگی به سلامتی ام لطمه بزند.
خواننده‌ آلبوم «مدارا»، ضمن تشریح وضعیت جسمانی اش اضافه کرد: در عمل قبلی یک فنر در قلبم گذاشته شد. ممکن است با عمل بعدی تعداد فنر‌های قلبم به ۶ برسد. شاید پزشکان صلاح نبینند که این حرفه را ادامه دهم.

وی با اشاره به برنامه‌های بعدی اش در صورت موفقیت جراحی پیش رو اظهار کرد: اگر عمل قلبم به لطف خدا موفقیت آمیز باشد. حتما روند گذشته را ادامه می‌دهم و کنسرت‌هایی با بلیت‌های کم بها برگزار می‌کنم. حتی این کنسرت‌ها را در شهرستان‌ها نیز اجرا خواهم کرد. خیلی از بابت اجرای کنسرت ارزان قیمت در تهران راضی هستم. بسیاری از مخاطبان این اجرا به من گفتند که برای نخستین بار به کنسرت آمده بودند. به همین دلیل دوست دارم این کار را ادامه دهم؛ از ادامه این روند هیچ ترسی ندارم؛ حتی اگر به من بگویند من ارزان‌ترین و بدترین خواننده‌ ایران هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا