تلویزیون

آیا مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ قسمت های ضبط شده سال قبل است؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

آیا مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ قسمت های ضبط شده سال قبل است؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در خبرها آمده است که در نوروز امسال، کلاه قرمزی و شرکا به خانه‌های دوستداران‌شان خواهند آمد. این خبر تا این لحظه تکذیب نشده و حتی ایرج طهماسب در گپی تأییدش هم کرده است.

با افزودن این توضیح که آن چه در نوروز امسال از این خانواده و همراهان دوست‌داشتنی‌اش پخش می‌شود، همان برنامه‌ای است که پارسال برای پخش در نوروز گذشته ضبط شده بود اما به دلیل اختلاف مالی تلویزیون و سازندگان برنامه، پخش نشد!

به نظر می رسد هنوز هم آن اختلاف‌ها حل نشده، اما سازندگان برنامه، به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اند فعلا این اختلاف‌ها را نادیده بگیرند. دوستداران مجموعه کلاه‌قرمزی نه می‌دانند جزییات اختلاف‌ها چیست، نه علاقه‌ای به این جزییات دارند.

آن‌ها فقط از نتیجه این خبر خوشحالند، حتی اگر برنامه یک سال پیش ضبط شده باشد؛ کما این‌که برنامه‌های قدیمی‌تر دارودسته کلاه‌قرمزی را هم بارها تماشا می‌کنند. اما ای کاش دست اندرکاران این مجموعه اعلام می کرند که کلاه قرمزی که در نوروز ۹۷ پخش می شود همان قسمت های ضبط شده سال قبل است.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

آیا مجموعه کلاه قرمزی ۹۷ قسمت های ضبط شده سال قبل است؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا