اخبار داغ

اجرای ویژه بهنام بانی و شهاب مظفری قبل از بازی پرسپولیس و کاشیما در استادیوم آزادی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اجرای ویژه بهنام بانی و شهاب مظفری قبل از بازی پرسپولیس و کاشیما در استادیوم آزادی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ درحالی شنبه ۱۹ آبان برگزار می شود که پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و سرخپوشان با نظارت فدراسیون فوتبال در صدد هستند تا برنامه های فرهنگی و کنسرت شادی را برای هواداران برگزار کنند.

این مسابقه دوم ربیع‌الاول برگزار می شود و با تصمیم هایی که اتخاذ گردیده، برنامه‌های متنوع و شادی برای هواداران ایرانی و میهمانان خارجی در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده و یکی از آن ها برگزاری کنسرت ۲ خواننده پاپ کشورمان است.

به احتمال زیاد بهنام بانی، خواننده ۳۱ ساله کشورمان و شهاب مظفری ۳۰ ساله این کنسرت را برگزار و برای هواداران اجرا می کنند. تا کنون توافقات میان بنیاد رودکی و … انجام شده و به نظر می رسد حضور این ۲ خواننده پاپ کشورمان قطعی است.

در چارچوب دیدار رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند. هوگو لئوناردو سیلوا سرخو (لئو سیلوا) و سرجیو آنتونیو گلزنان نماینده ژاپن بودند.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اجرای ویژه بهنام بانی و شهاب مظفری قبل از بازی پرسپولیس و کاشیما در استادیوم آزادی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا