تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال مینو+خلاصه داستان و تاریخ پخش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال مینو+خلاصه داستان و تاریخ پخش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علاقه مندان به بازی عباس غزالی می توانند در جدیدترین سریال سیما به نام «مینو» با نام قبلی آشوب، هنرنمایی این بازیگر را ببینند. تازه ترین محصول سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج با محوریت مقاومت مردم خرمشهر در آستانه پخش از رسانه ملی با نام «مینو» روی آنتن می رود.

سریال ۲۷ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است.

«مینو» به کارگردانی امیر پوروزیری روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال این شهر می گذرد. قصه عاشقانه ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می کند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از کارگردان: امیر پوروزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، نویسندگان: علی دلگشایی و احسان فکا، بازیگران: عباس غزالی، مهدیه نساج، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مالک سراج، شیوا ابراهیمی

مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مدیر تولید: مجید معدنی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، عکاس: پدرام نامدار، روابط عمومی: مهرداد معظمی، محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال مینو+خلاصه داستان و تاریخ پخش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا