سینما

اسامی بازیگران فیلم داستانی «پهلوان هرگز نمی میرد»+خلاصه داستان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم داستانی «پهلوان هرگز نمی میرد»+خلاصه داستان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تصویربرداری فیلم داستانی “پهلوان هرگز نمی میرد ” پس از ۲۰ جلسه در زورخانه مسلم بن عقیل یافت آباد به پایان رسید و بزودی نیز تدوین آن آغاز خواهد شد ‌.
” پهلوان هرگز نمی میرد ” دارای تم ورزشی است که در اولین حضور در جشنواره فیلم های ورزشی به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم ۹۰ دقیقه ای توسط مسعود رشیدی خالق آثاری چون روزگار وصل ، فرمان ، شب شیشه ای ، گلریزان و … کارگردانی شده و محمد کریمی تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است .

” پهلوان هرگز نمی میرد ” داستان دو جوان عاشق کشتی را به تصویر می کشد که برای تصاحب دو بنده تیم ملی رقابتی تنگاتنگ دارند ضمن اینکه مشکلات خانوادگی ، حاشیه هایی را برای آنان ایجاد می کند .

جعفر دهقان، محمد مهدی فقیه ، سعید کریمی ، شیوا خسرو مهر ، پریسا گلدوست ، منصور خاکی ، کیانوش گرامی ، غلامرضا اصانلو ، حشمت آرمیده ، محمد برسوزیان ، رحمان مقدم ، علی اصغر لطفی،حمید کریمی، مهدی قنبری، متین و ملینا زهری بیدگلی، میلاد جلالی بازیگران اصلی این فیلم داستانی هستند که مقابل دوربین هاشم گرامی و کامران ملکی قرار گرفتند.

فرهاد طب نوری نویسنده فیلمنامه بود و محسن بابایی نیز در سمت طراح گریم با پروژه فوق همکاری داشته است .
محمد کریمی تهیه کننده این فیلم گفت : تدوین این فیلم به زودی توسط محمد یعقوبی آغاز خواهد شد و همزمان نیز ساخت موسیقی آن شروع خواهد شد .
وی آنگاه افزود: در این فیلم که دارای تم ورزشی است سعی کردیم مرام های پهلوانی جهان پهلوان تختی را به تصویر بکشیم و جوانان را به سمت ورزشی چون کشتی و زورخانه ای سوق دهیم .

کریمی گفت : این فیلم دارای پروانه ساخت از شبکه نمایش خانگی است و علاوه بر نمایش در جشنواره فیلم های ورزشی ، بزودی از نمایش خانگی پخش و توزیع خواهد شد.
تهیه کننده فیلم ” پهلوان هرگز نمی میرد” در ادامه گفت : نام فیلم هم به احتمال قوی به ” بند ۲۳ ” یا “بارانداز” تغییر داده خواهد شد که امیدواریم با استقبال روبرو شود. وی در پایان از سعید کریمی ، محمد رسولی، حمید کلانتری ، جواد قربانی تقدیر و تشکر کرد.

 

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم داستانی «پهلوان هرگز نمی میرد»+خلاصه داستان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا