سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سوفی و دیوانه + خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران فیلم سوفی و دیوانه به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم سوفی و دیوانه همچنین معرفی فیلم و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. مهدی کرم‌پور بعد از پنج سال فاصله که از آخرین کارش «پل چوبی» می گذرد با یک درام عاشقانه دوباره به سینما بازگشت. فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» پنجمین  اثر بلند سینمایی مهدی کرم‌پور ست.

بازیگران فیلم سوفی و دیوانه
بازیگران فیلم سوفی و دیوانه

«سوفی و دیوانه» یک درام متفاوت عاشقانه است که فیلمنامه آن توسط خود کرم‌پور و مهدی سجاده به نگارش در آمده است. در توضیح فیلم و خلاصه داستان آن تنها به یک شعر از مولوی بسنده کرده اند :
من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه…

پیش تولید «سوفی و دیوانه» یک روند بسیار طولانی داشت. به طوری که کرم‌پور با حساسیت و وسواس زیاد در حدود ۹ ماه زمان را برای تست و انتخاب بازیگر صرف کرد.

در نهایت در نهایت امیر جعفری و به‌آفرید غفاریان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و بازیگران دیگری چون محمدرضا شریفی نیا، سیامک صفری، الهه حصاری و سعید امیر سلیمانی در «سوفی و دیوانه» عهده دار نفش های دیگر شدند.

کرم‌پور پیش از این نشان داده که موسیقی کاراکتر مهمی در فیلم های اوست. ساخت موسقی فیلم «سوفی و دیوانه» بر عهده بهزاد عبدی بوده و ضبط موسیقی فیلم در اکراین و با همکاری ارکستر ملی این کشور انجام گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا