سینما

اسامی بازیگران فیلم سینمایی«غیرمجاز»+عکس مراسم افتتاحیه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران فیلم سینمایی«غیرمجاز»+عکس مراسم افتتاحیه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فرهنگ و هنر

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی«غیرمجاز» به کارگردانی حسن یکتا پناه و تهیه‌کننده محمد حسین عامری پویا شب گذشته (جمعه ۵ آبان‌ماه) با حضور عوامل این فیلم سینمایی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

محمد حسین عامری پویا تهیه‌کننده فیلم سینمایی«غیر مجاز» در این مراسم گفت: ما از سال ۹۴ این فیلم را به کارگردانی آقای یکتاپناه تولید کردیم. آقای یکتاپناه جوایز داخلی و خارجی بسیاری را در کارنامه خود دارند. ما حدود یک سال و نیم انتظار اکران فیلم «غیر مجاز» را کشیده‌ایم. متأسفانه مافیای اکران نمی‌گذارند اوضاع اکران فیلم‌ها به خوبی جلو برود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «غیر مجاز» دغدغه همه ما است. قصه طلاق و ناپدری قصه‌ای است که بارها‌ آن را شنیده‌ایم؛ اما این فیلم با نگاه بسیار ملموس‌تری به این داستان پرداخته است. فیلم سینمایی«غیر مجاز» را به اهورای دوساله‌ای تقدیم می‌کنم که به همین علت از میان ما رفت.

حسن یکتاپناه کارگردان فیلم‌ سینمایی «غیرمجاز» نیز در این مراسم اظهار کرد: آقای سلیمانی داستانی را حدود ۱۵ سال قبل نوشتند؛ اما ساخته نشد تا آن که ما در سال ۹۴ دوباره آن را بازنویسی کردیم ولی ارشاد مجوز نداد و مجبور شدیم بخش‌هایی از این فیلمنامه را حذف کنیم.

محمد سلیمانی نویسنده فیلمنامه «غیر مجاز» بیان کرد: این فیلمنامه را من از سال ۷۸ نوشتم؛ اما متأسفانه سال‌ها خاک خورد.

علی لهراسبی خواننده تیتراژ فیلم سینمایی«غیر مجاز» هم گفت: من اول فیلمنامه«غیر مجاز» را  خواندم، بعد فیلم را دیدم و مثل همیشه احساساتی شدم، رفتم خانه گریه کردم، اینگونه شد که آهنگ «غیر مجاز» تولید شد.

اسامی بازیگران فیلم سینمایی«غیرمجاز»

میلاد کی‌مرام

لیلا زارع

لوون هفتوان

پریوش نظریه

یاسمن معاوی

نگار جوکار

محمدرسول صفری

وحید رحمتی

امیر فرزام

سنا حیدریان

علی سیفی‌پور

شیرین فرخنده‌نژاد

آزیتا فیروزبخت

محمدحسین عامری‌پویا

این پست توسط بخش فرهنگ و هنر مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران فیلم سینمایی«غیرمجاز»+عکس مراسم افتتاحیه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا