سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی + خلاصه داستان و عکس بازیگران

اسامی بازیگران فیلم میلیونر میامی به همراه خلاصه داستان و عکس بازیگران فیلم میلیونر میامی همچنین نکات خواندنی و اطلاعات تکمیلی درباره فیلم را بخوانید کمدی “میلیونر میامی”مصطفی احمدی به شبکه خانگی عرضه شد‌ه است.

بازیگران فیلم میلیونر میامی
بازیگران فیلم میلیونر میامی

“میلیونر میامی” با عنوان اصلی “بی حساب” ازجمله پروژه‌هایی بوده که محمدهادی رضوی( داماد محمد شریعتمداری از وزرای اعتدال) در سرمایه‌گذاریش حضور داشته. رضوی سال قبل به جرم اخلال در نظام اقتصادی به بیست سال حبس محکوم شده بود و حین محاکمه‌اش از پروژه “میلیونر میامی” نام برده شد.

مصطفی احمدی کارگردان این فیلم که بعد از استعفا از بازرسی خانه سینما به اروپا مهاجرت کرده، کارگرانی این کمدی را برعهده داشته که به نسبت دیگر کمدیهای سینمای ایران فروش قابل توجهی هم نداشت.

خلاصه داستان

داستان «میلیونر میامی» دربارهٔ چهار نفر است که میخواهند از راهی یک میلیون دلار را به جیب بزنند اما همیشه یکی از آن‌ها خراب‌کاری می‌کند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «دن کیشوت پس از فراغت از تدارک مقدمات کار نخواست بیش از این در اجرای نقشه خویش درنگ کند.»

اسامی بازیگران

حمید فرخ نژاد، علی قربانزاده، طناز طباطبایی و صابر ابر، با هنرمندی:افسانه بایگان و با حضور:آتیلا پسیانی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

عوامل فیلم «بی حساب» عبارتند از کارگردان: مصطفی احمدی، نویسندگان فیلمنامه: مهیار حمیدیان، محمد صادق گلچین عارفی، محمد شهابی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید کریمی، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی

  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا