تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

اسامی سریال های ماه رمضان سال ۹۷+معرفی سریال ها و عکس بازیگران

سریال رمضانی شبکه یک سیما: سر دلبران

 مجله اینترنتی کولاک : «سرّ دلبران» جدیدترین سریال محمدحسین لطیفی در مقام کارگردانی است که برای شبکه دو سیما آماده می شود. این سریال دومین همکاری محمدرضا شفیعی و محمدحسین لطیفی پس از سریال «تنهایی لیلا» است. محمدحسین لطیفی کارگردانی سریالهای پرمخاطبی همچون «وفا»، «صاحبدلان»، «سفرسبز» و … را درکارنامه خود دارد.
تصویربرداری سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی این روزها در یزد ادامه دارد و گروه مشغول کار در این شهر هستند.
همچنین طبق برنامه ریزی قبلی، کل فیلمبرداری اثر در همان شهر یزد انجام می شود و همه بازیگران «سرّ دلبران» نیز به نوعی مشغول این پروژه هستند.
اسامی بازیگران سریال «سر دلبران»:
 فرهاد قائمیان، محمد کاسبی، برزو ارجمند، اسماعیل محرابی، متین السادات ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش سلطانی و رضا توکلی از بازیگران این سریال هستند.

سریال رمضانی شبکه سه سیما: رهایم نکن

سریال، مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی علی پورکیانی اوایل مهر ماه در تهران کلید خور. بیشتر بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از کار جلوی دوربین رفته اند و تدوین همزمان مجموعه هم توسط محمدحسین غضنفری در حال انجام است.

«رهایم نکن» یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید طولانی دارد. این سریال ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش می شود.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال های تلویزیونی همچون «جراحت»، «نفس گرم»، «شیدایی»، «گلهای گرمسیری» و… را برعهده داشته است.

 

 

بازیگران سریال «رهایم نکن» عبارتند از:

امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و… به ایفای نقش می پردازند.

 

خلاصه داستان سریال «رهایم نکن»:

رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است که این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود. خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

سریال رمضانی شبکه دو سیما: بچه مهندس

سریال «بچه مهندس» به قلم سجاد ابولحسنی در تاریخ معاصر روایت می شود و زندگی پسری را تصویر می کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود و … این سریال بیشتر مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان برای بزرگسالان تولید شده است.

در حال حاضر تصویربرداری ۸۵ درصد از فاز اول انحام شده و نگارش فاز دوم و سوم همزمان با تصویربرداری توسط سجاد ابوالحسنی در حال انجام است و سریال در سه فاز و حدود شصت قسمت خواهد بود. قصه‌های این سریال در یک پرورشگاه با نام «خانه خورشید» سپری می‌شود.

 

 

اسامی بازیگران سریال «بچه مهندس»:

بهناز جعفری، ساناز سعیدی ،بهاره رهنما، برزو ارجمند، اندیشه فولادوند، مریم خدارحمی، نفیسه روشن، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی فر، سلمان فرخنده، فرزین محدث ، سیاوش چراغی پور، حمید شریف زاده، هاله گرجی، افشین نخعی، افشین سنگ چاپ، مهرناز بیات، فرخنده فرمانی زاده.

سریال باب المراد

شبکه الکوثر نیز سریالی با نام «باب المراد» را به مخاطبان خود عرضه می کند. سریال «باب المراد» با موضوع زندگی امام جواد(ع) که توسط کارگردان عرب در ایران تولید شده و از شبکه های عرب زبان پخش شده، بالاخره به آنتن تلویزیون ایران هم رسید.

سریال «باب المراد» که اولین بار است از یک شبکه ایرانی پخش می شود، مراحل مختلف حیات امام جواد (ع) از تولد در مدینه، همراهی پدر در مراحل مختلف، شهادت امام رضا(ع) تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی را به تصویر می کشد.

این سریال که محصول مشترک پنج کشور سوریه، لبنان، عراق، کویت، بحرین و ایران است توسط شرکت کویتی (میدل آپ پروداکشن) در ایران تهیه شده و فهد میری آن را کارگردانی کرده است.

سریال «باب المراد» توسط محمود عبدالکریم نوشته شده و در آن بازیگرانی از سوریه، بحرین، کویت، عراق و ایران حضور دارند. مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و دکور و محمود رحمانی و احمد کاوری به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند. محمد اصفهانی نیز تیتراژ ابتدایی این سریال را به زبان عربی خوانده است.

این سریال در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۴ از شبکه الکوثر پخش می شود و تکرار آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا