چهره هاسلبریتی ایرانی

استرلا نوری نامزد جدید رامین رضائیان کیست؟+بیوگرافی و عکس

استرلا نوری نامزد جدید رامین رضائیان کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی و عکس استرلا نوری به همراه جزئیات رابطه خصوصی با رامین رضاییان در این مطلب. «استرلا نوری» بازیگر و مدل مدتی است که با رامین رضائیان، هافبک-مدافع تیم ملی ایران آشنایی دارد. استرلا نوری از والدینی ایرانی در سوئد به دنیا آمد. او وقتی ۸ سال داشت همراه والدینش به آمریکا رفت و در آنجا ماندگار شد.

استرلا نوری دوست دختر جدید رامین رضائیان
استرلا نوری دوست دختر جدید رامین رضائیان

استرلا نوری تا کنون در چند نمایش ایرانی و ویدئو کلیپ از خوانندگان ایرانی مقیم خارج از کشور حضور پیدا کرده است.

رامین رضائیان که در اوستنده بلژیک نتوانست درخشش لازم را داشته باشد، بعد از جام ملتهای آسیا به تیم الشحانیه قطر پیوست. او سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد. رامین در بازیهای جام ملتهای آسیا یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی بود که البته نتوانست همراه با تیم ملی به فینال رقابتها برسد.


بیشتر بخوانید:

ماجرای خیانت رامین به آماندا ؛ آماندا کیست؟


رامین رضاییان ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری به دنیا آمده است.از باشگاه هایی که رامین رضاییان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال صباباطری ، باشگاه فوتبال راه آهن تهران ، باشگاه فوتبال پرسپولیس ، باشگاه فوتبال اوستنده و باشگاه فوتبال الشحانیه اشاره کرد.

رامین رضاییان در اواخر دورانی که در پرسپولیس حضور داشت با حواشی زیادی دست به گریبان بود و نهایتا به دلیل درگیری با علی علیپور توسط برانکو از پرسپولیس اخراج شد.

رامین در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۱۷ با یک قرارداد دو ساله به باشگاه فوتبال اوستنده بلژیک پیوست. وی در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ لیگ ژوپیتر بلژیک برای تیم اوستنده به میدان رفت و اولین دیدار خود را روز هشتم مرداد ماه انجام داد. همچنین تا به اینجای کار یکی از مهم‌ترین بازی‌های رامین رضاییان برای اوستنده در برابر المپیک مارسی بود؛ و اولین گل خود را در برابر لوکرن به ثمر رساند. او در نهاین در ۱۴ آبان ۱۳۹۷ با قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال الشحانیه قطر پیوست.

استرلا نوری دوست دختر جدید رامین رضائیان و عکس
استرلا نوری دوست دختر جدید رامین رضائیان و عکس

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا