سریالسریال‌ایرانی

سریال ناجورها | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال ناجورها + عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال ناجورها به همراه خلاصه داستان سریال طنز ناجورها در شبکه نمایش خانگی همچنین عکس بازیگران و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال. ایرج محمدی تهیه‌کننده تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: طرح سریالی طنز با نام موقت «ناجورها» به کارگردانی همایون اسعدیان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان را سال گذشته تحویل وزارت ارشاد داده‌ایم و موافقت اصولی آن را گرفته‌ایم.

بازیگران و خلاصه داستان سریال ناجورها
بازیگران و خلاصه داستان سریال ناجورها

ایرج محمدی تهیه‌کننده تلویزیون درباره جدیدترین فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: طرح سریالی طنز با نام موقت «ناجورها» به کارگردانی همایون اسعدیان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان را سال گذشته تحویل وزارت ارشاد داده‌ایم و موافقت اصولی آن را گرفته‌ایم.

این مجموعه که قرار است در دو فصل پانزده قسمتی برای شبکه نمایش خانگی تولید شود، این روزها در مرحله نگارش قرار دارد. پس از گرفتن پروانه ساخت و مجوزهای لازم برای کار در شرایط کرونایی، این مجموعه را کلید می‌زنیم.

همایون اسعدیان ۲۵ بهمن ۱۳۳۷ در اصفهان به دنیا آمده است. او  فیلم‌نامه‌نویس، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مشاور تولید و عکاس نیز بوده است. همایون اسعدیان در سال ۱۳۳۷ خورشیدی در اصفهان به دنیا آمد. فعالیت هنری را از سال ۱۳۵۳ با ورود به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شرکت در کلاس‌های آموزش فیلمسازی و ساختن فیلم‌های ۸ م.م. آغاز کرد.

در سال ۱۳۵۷ به دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک وارد شد و به تحصیل در رشته سینما پرداخت. پس از انقلاب فرهنگی موفق به ادامهٔ تحصیل نشد. او فعالیت در سینمای حرفه‌ای را با عکاسی فیلم «دبیرستان» آغاز کرد و نخستین فیلم خود نیش را در سال ۱۳۷۳ کارگردانی کرد. فیلم طلا و مس با پرداختی زیبا و ساده اما تأثیرگذار، فیلمی پویا و تأمل‌برانگیز در کارنامه فیلمسازی او می‌باشد.

همایون اسعدیان در ۱۸ آذر ۹۶ در برنامه زنده سی و پنج در گفتگویی با فریدون جیرانی در رابطه با بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساخته‌اند صحبت داشت و از بسیاری از چالش‌ها در زمینه ساخت فیلم گفتگو نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا