اخبار داغ

ایده هایی جالب از بهترین گریم های ترسناک هالووین برای آقایان

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

هالووین بزرگترین جشن در دنیا پس از کریسمس است. مردم بسیاری در دنیا برای اینکه به یاد مردگان باشند شب ۳۱ اکتبر را جشن می گیرند و برای چنین روزی از گریم ها و لباس های ترسناک یا خلاقانه ای استفاده می کنند. آنها بدین شکل یاد مردگان را زنده نگه می دارند و این جشن ریشه ای تاریخی دارد. ما در این مطلب ایده هایی برای گریم های ترسناک و جالب به مناسبت جشن هالووین جمع آوری کرده ایم:

اسکلت

هالووین

ایده اسکلت یکی از ساده ترین گریم های هالووین و البته یکی از پر مصرف ترین آنهاست. به راحتی با دو رنگ سیاه و سفید می توانید آن را روی صورت امتحان کنید.

ژوکر

 

گریم این شخصیت که یکی از محبوب ترین شخصیت های سینمایی در فیلم بتمن است هم به راحتی روی صورت قابل اجراست. ژوکر با آن لبخند معروفش شناخته می شود و شما علاوه بر رنگ های سیاه و سفید به رنگ قرمز نیاز دارید. تا جایی که می توانید گوشه های لب را با رنگ قرمز ادامه دهید.

ومپایر

هالووین

ومپایر یا خون آشام هم برای اهالی سینما بسیار نوستالژیک است. اگر این گریم را دوست دارید، یقه مناسب با آن را نیز فراموش نکنید.

پاپ آرت

اگر شخصیت های کتاب های کمیک را می پسندید، این گریم برای شماست. بسیار آسان اما منحصر به فرد دیده خواهید شد.

کدو تنبل

هالووین

کدو تنبل نماد جشن هالووین است و به اشکال مختلف آن را تزئین می کنند اما اگر بتوانید با کمی رنگ، آن را روی صورت تان پیاده کنید بسیار جالب و متفاوت می شوید.

جک اسپارو

شخصیت جک اسپارو در دزدان دریایی کارائیب با بازی جاودانه جانی دپ هم جالب است و هم می تواند عشق شما به سینما را بازتاب دهد. دستمال سر و چشم بند را در این گریم فراموش نکنید.

سگ

سگ ها هم گریمی جالب و خلاقانه محسوب می شوند که کار چندان سختی هم نیست فقط باید تمیز کار کنید و خطوط را با هم مخلوط نکنید. با الگو برداری از انیمیشن صد و یک سگ خالدار تنها به رنگ های سیاه و سفید نیاز دارید پس فورا دست به کار شوید.

منبع : diys

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا