تلویزیون

اسامی بازیگران سریال افتاده ها+عکس بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

اسامی بازیگران سریال افتاده ها+عکس بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فرهنگ و هنر

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اسامی بازیگران سریال افتاده ها+عکس بازیگران:

لیست سریال های نوروز ۱۳۹۷ مشخص شده است .حال و هوای تلوزیون ایران هر سال در ایام نوروز حس حالی شاد و پر از برنامه های متنوع است و مردم با دیدن سریال ها و ویژه برنامه های نوروزی در کنار خانواده سال جدید را با شادی وخنده شروع می کنند.

عباس جوانمرد که پیش از این با نوشتن فیلمنامه های ناب و ویژه ؛زیبایی و تاثیر گذاربودن قلم خود را نشان داده است این بار با اثری جدید به نام سریال افتاده ها ظاهر شده است . سریال افتاده ها سریالی متفاوت نسبت به سایر سریال های پخش شده و از شبکه ی دو است .

اسامی بازیگران سریال افتاده ها

سریال افتاده ها چه زمانی پخش می شود؟

تلوزیون در نوروز سال ۹۷ برنامه ها ی جذابی را برای ارائه به مخاطبانش دردست دارد ؛ازجمله ی سری پنجم سریال پایتخت به کار گردانی سیروس مقدم برای شبکه یک؛ سری جدید دورهمی به کارگردانی مهران مدیری وسری جدید خندوانه به کارگردانی رامبد جوان برای شبکه نسیم ؛ سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی پور برای شبکه سه و سریال افتاده ها به نویسندگی عباس جوانمرد و تهیه کنندگی مجید اوجی برای شبکه دو……..

بازیگران سریال افتاده هاچه کسانی هستند؟

اسامی بازیگران سریال افتاده ها /طبق آخرین اخبار پخش سریال افتاده ها از شبکه ی دو در نوروز ۹۷ قطعی شده است.مجید اوجی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد که در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای به تولید خواهد رسید.

این سریال در مرکز سیمافیلم ساخته می شود و قرار است به شبکه دو برسد اما هنوز کارگردان سریال افتاده ها  آن مشخص نیست.تاکنون سریال های «آرمان‌دو» به کارگردانی احسان عبدی پور برای شبکه سه و سریال «پایتخت۵» به کارگردانی سیروس مقدم برای شبکه یک برای پخش در نوروز ۹۷ قطعی شده اند.

این پست توسط بخش فرهنگ و هنر مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

اسامی بازیگران سریال افتاده ها+عکس بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا