علم و تکنولوژی

با ۵ مرکز خرید محبوب بازیگران ایرانی آشنا شوید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

با ۵ مرکز خرید محبوب بازیگران ایرانی آشنا شوید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حاشیه‌های اطراف زندگی بازیگرها و ورزشکارها و آدم‌های مشهور و در یک کلام سلبریتی‌ها از جمله مواردی است که همیشه جذابیت زیادی داشته و دارد. در ایران قواعد ارتباط بازیگرها و مردم با جاهایی مثل هالیوود متفاوت است و بازیگرها به نسبت خیلی کشورها دم دست‌تر و مردمی‌تر هستند. با این حال خیلی از بازیگرها و فوتبالیست‌ها و آدم معروف‌های ما سبک زندگی ویژه‌ای دارند که برای مردم جذاب است. یکی از این موارد خرید کردن آن‌هاست. خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون مثل من و شما خرید می‌کنند و خیلی‌هایشان نه. دسته دوم خیلی خاص‌تر و شیک‌تر از ما خرید و زندگی می‌کنند. این مطلب به شما می‌گوید که معروف‌ترین پاتوق خرید رفقا یا مرکز خرید مورد علاقه بازیگران کجاهاست.

مرکز خرید

پاساژ مریم؛ مرکز خرید مورد علاقه بازیگران

پاساژ مریم از قدیمی‌ترین پاساژ‌های خیابان فرشته است که با وجود اینکه اصلا لوکس نیست اما در میان قشر خاصی از تهرانی‌ها شهرت پیدا‌ کرده. این پاساژ کوچک با تعداد مغازه‌های محدودش و قیمت‌های نجومی و افسانه‌ای‌اش پول زیادی را از بازیگرها و آدم‌های پولدار به جیب زده. برای ما گشت و گذار در پاساژ مریم هم جرات می‌خواهد.

مرکز خرید جام جم

مرکز خرید بی‌حاشیه روبروی سازمان صدا و سیما اگر چه هیچ وقت سر و صدا به راه نینداخته اما حضور خیلی از سلبریتی‌ها را به خودش دیده. مغازه‌های برند این مرکز خرید قیمت‌هایشان بالاست و هر کسی توان خرید در این‌جا را ندارد. قدیم‌تر‌ها خیلی از بازیگران لباس‌هایشان را از اینجا می‌خریدند.

سام سنتر

وای. این یکی که خیلی لوکس است. بازیگرهای دوست داشتنی ما برای خرید ساعت به فروشگاه بزرگ برند تگ هویر و برای خرید قلم لوکس و عینک آفتابی و محصولات چرمی به فروشگاه مون بلان این مرکز خرید می‌روند. همه فروشگاه‌های این مرکز به نوعی نماینده برند‌های لوکس دنیا هستند و مشتریان خاصی دارند. برند‌هایی که در خود اروپا و امریکا هم لاکچری و گران‌اند. این که می‌گویم همه، یعنی همه. مثلا در این پاساژ یک فروشگاه لوازم خانگی هست که یک سرویس خیلی معمولی چینی ۶ نفره را که فقط و فقط چند رگه طلا و فیروزه توی بشقاب‌ها و کاسه‌هایش دارد را می‌دهد ۲۲ میلیون تومان! جالب اینکه این مرکز خرید، یک سالن برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تجسمی و یک شیرینی فروشی خاص و عجیب هم دارد. در طول سال‌های گذشته مراسم افتتاحیه فروشگاه‌های سام سنتر خیلی از سلبریتی‌های پولدار را به خیابان فرشته تهران کشانده است.

مرکز خرید

مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه همان‌طور که از نامش پیداست بسیار مدرن و لوکس است. حتی خیلی لوکس تر از مواردی که گفتیم. این مرکز خرید که برندهای معتبر و لاکچری دنیا را در خود جای داده فضای آرامی دارد و فروشگاه‌های عجیبی که قیمت‌هایشان هولناک است. رفقای سلبریتی ما قسمتی از وقت خریدشان را در این پاساژ الهیه پر می‌کنند. طبقه دوم این مرکز خرید یک کافه هست که منوی عجیب و غریب و قیمت‌های عجیب و غریب ترش به شما می‌گوید کجا آمده‌اید. مدرن الهیه هم یک گالری هنری دارد. حتی توی این پاساژ یک کارگاه لوکس شکلات سازی هم هست که جلوی خودتان برایتان شکلات واقعی می‌سازد! راستی حواستان باشد اگر یک وقت خدای نکرده به این مرکز خرید رفتید ساعت قیمت نکنید!

پالادیوم

این مرکز خرید هم لوکس است اما نه به لوکسی آن بالایی‌ها. اینجا بیشتر پاتوق هنرمندان و ورزشکاران ولنجک و سعادت آباد و شهرک غرب نشین است که برای خرید روزانه‌شان به سوپر مارکت بزرگ پالادیوم می‌آیند. سوپر‌مارکت پالادیوم هم اقلام سوپری لوکس و خارجی دارد و هم میوه‌های عجیب و غریب. رفقا گاهی هم در کنار خرید میوه و مرغ و شیر و شیرینی سری به فود کورت پالادیوم می‌زنند و در کنار هوادارانشان غذایی میل می‌کنند.

بقیه پاساژهای مورد علاقه بازیگرها

معمولا هر مرکز خریدی که تازه توی شهر افتتاح می‌شود تا مدتی پاتوق رفقای بچه معروف خواهد بود. ارگ تجاری تجریش و مرکز خرید کوروش از جمله همین جاهاست. مخصوصا کوروش به خاطر داشتن ۱۱ سالن سینما و برگزاری مراسم‌ افتتاحیه فیلم ها بازیگرها، هنرمندان و ورزشکاران زیادی را به خود می‌بیند. در کنار این مراکز خرید مهم و لوکس پایتخت،‌ خیلی از افراد معروف و سرشناس برای خرید به فروشگاه‌های رفقای بازیگر و ورزشکارشان می‌روند. شکر خدا هرکدام از سلبریتی‌های دور و ور ما حداقل در یکی دو تا صنف مشغول خدمت به جامعه همکاران و دوستانشان هستند./چی

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

با ۵ مرکز خرید محبوب بازیگران ایرانی آشنا شوید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا