چهره هاسلبریتی ایرانی

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش “فرشته” در سریال تاریکی شب روشنایی روز کیست؟+بیوگرافی

مجله اینترنتی کولاک: سریال تاریکی شب روشنایی روز؛ سریالی ست که به وقایع ابتدای انقلاب می پردازد. این سریال از شبکه ۲ سیما پخش می شود. در این مجموعه «بهاران بنی احمدی» در نقش “فرشته” ظاهر شده است.

بهاران بنی احمدی بازیگر سریال تاریکی شب روشنایی روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی بازیگری تاتر از دانشگاه سن دونی پاریس است. بنی احمدی همچنین مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه سن دونی پاریس را هم دارد.

 

بنی احمدی فعالیت در بازیگری را از سال ۱۳۸۶ پس از پایان تحصیلاتش در خارج از کشور و بازگشت به ایران با فیلم «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» شروع نمود.

حضور او در سریال تاریکی شب روشنایی روز در نقش فرشته به گفته خودش اولین تجربه اش در مدیوم تلویزیون می باشد . البته وی بعد از این نیز در مجموعه گمشدگان نیز به ایفای نقش پرداخت.

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش “فرشته” از حضورش در سریال تاریکی شب روشنایی روز می گوید :

«تاریکی شب روشنایی روز» اولین سریال تلویزیونی است که من بازی می‌کنم ؛راستش را بخواهید وقتی که این همکاری به من پیشنهاد شد مردد بودم که این نقش را بپذیرم یا نه، اما آنقدر داستان سریال خوب بود و حتی می‌توانم بگویم از استاندار داستان‌های معمول تلویزیون هم بالاتر؛ که نتوانستم نقش را نپذیرم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کیفیت کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برایم آشکار بود. وی از باسوادترین و کاربلدترین کارگردانان تلویزیون ما هستند به همین جهت با اطمینان کافی همکاری را قبول کردم و مطمئنم سریال با کیفیتی به مخاطب ارائه می‌دهیم.

سابقه در مطبوعات

بهاران بنی احمدی در دهه ۸۰ و قبل از ان در روزنامه فعالیت داشت و مدتی نیز با نگار جواهریان همکار بود، همچنین وی در مجله چلچراغ فعال بوده و در تهیه گزارشات هنری فعالیت می کزده است.

از این بازیگر کتابی توسط نشر چشمه به چاپ رسید تحت عنوان «چیزی به تابستان نمانده»که این کتاب کمتر از یک ماه انتشار به چاپ دوم رسید.

 

فیلم های سینمایی بهاران بنی احمدی

نقش نگار
آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)
هیهات (۱۳۹۴)
جاده شهریار (۱۳۹۳)
نیمرخ‌ها (۱۳۹۳)

آزادی مشروط (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (۱۳۹۱)
گس (۱۳۹۱)
اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر (۱۳۸۶)

سریالهای تلویزیونی

تاریکی شب روشنایی روز (۱۳۹۴-۱۳۹۶)
گمشدگان

آدرس پیج اصلی بهاران بنی احمدی در اینستاگرام : instagram / baharanbaniahmadi

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا