چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی سوفی کسایی بازیگر انگلیسی ایرانی الاصل + عکس

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

سوفی کسایی یکی از بازیگران تلویزیونی انگلیس است که اصالتی ایرانی دارد. او در یک شوی تلویزیونی واقعگرا به نام Geordie Shore ظاهر شد و به سرعت در بریتانیا شهرت یافت. او یکی از بازیگران مطرح شبکه MTV به شمار می رود.

سوفی کسایی

او همچنین در شبکه های مجازی نیز شهرت و طرفدار دارد. صفحه اینستاگرامش بیشتر از یک میلیون و نهصد هزار دنبال کننده دارد و حساب توئیترش هم نهصد و پنجاه هزار طرفدار جمع کرده است. همچنین پانصد هزار دنبال کننده هم در فیسبوک دارد. علاوه بر اینها، سوفی کسایی یک کارآفرین است و یک بوتیک دارد و همچنین با شرکایش در زمینه محصولات آرایشی نیز فعالیت می کند.

سوفی کسایی

سوفی کسایی در تاریخ ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در جنوب انگلستان متولد شد. او دوران کودکی خود را همراه با پدر و مادر و برادر کوچکترش سپری کرد. نام پدرش کیوان کسایی است و رستورانی در انگلستان را اداره می کند. در سال ۲۰۱۱ او در شوی تلویزیونی Geordie Shore به عنوان یکی از نقش های اصلی در شبکه MTV ظاهر شد. پس از آن او در برنامه ها و سریال ها و شوهای تلویزیونی مهم دیگری نیز ایفای نقش کرد که از آن جمله می توان به Big Birthday Battle ،Magaluf Madness، Big Brother، When Reality TV Goes Horribly Wrong و Just Tattoo of Us  اشاره کرد.

سوفی کسایی

جنجال بزرگ

پس از اینکه سوفی در شوی Geordie Shore حضور یافت به سرعت تبدیل به یک چهره مشهور شد اما وقتی رفتاری توهین آمیز از او سر زد، عوامل برنامه ناچار شدند او را از پروژه حذف کنند. سوفی و دو ستاره دیگر به نام های هولی هاگان و ویکی پاتیسون در یک منازعه شرکت کردند و حتی هولی و ویکی دستگیر هم شدند.

 

سوفی کسایی

زندگی شخصی و خانوادگی

برادر کوچک سوفی، لئون نام دارد که اکنون به عنوان DJ فعالیت می کند. سوفی نسبت خانوادگی با مارنی سیمپسون دارد که او هم یک شخصیت مشهور تلویزیونی است.

او تمرکز زیادی را روی کم کردن وزنش گذاشت و توانست چندین کیلوگرم وزن کمک کند. قدش ۱٫۵۵ است و توانست وزنش را به ۵۹ کیلو برساند. او توانست خود را از سایز ۱۶ به سایز ۸ تغییر دهد.

سوفی کسایی

در تاریخ ۲۷ دسامبر سال ۲۰۱۷ مردی به نام رایان لارسون او را تهدید کرد و مجبورش کرد که راه خانه اش را به وی نشان دهد. رایان وارد خانه شد و او را تهدید کرد. هنگامی که سوفی توانست از چنگ مرد بگریزد، مرد هم از خانه او فرار کرد اما روز بعد توسط پلیس دستگیر شد.

دارایی سوفی در سال ۲۰۱۸ به ارزش یک میلیون دلار تخمین زده شد.

سوفی در قسمت معرفی صفحه اینستاگرامش عبارت شاهزاده ایرانی را نوشته است.

سوفی کسایی

منبع : thefamouspeople

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا