چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی و عکس های غلامرضا محمدی موسس بنیان مادر مهمان برنامه ماه عسل

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی و عکس های غلامرضا محمدی موسس بنیان مادر مهمان برنامه ماه عسل

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

 

در دومین قسمت برنامه ماه عسل احسان علیخانی میزبان جناب آقای مهندس غلامرضا محمدی موسس بنیان مادر بود . مردی از جنس تلاش و پشتکار مردی که گفت زندگی با من نساخت ، من زندگی را ساختم غلامرضا محمدی با سختی ها و مشقت های بسیار توانست در آمریکا لیسانس خود را بگیرد اما سپس بدلیل مشکلات مالی مجبور شد به  وطن بازگردد .

 

او از مادرش به عنوان قدیسه ای یاد می کند که همیشه و در همه جا با نام و یادش زندگی کرده است در ادامه خلاصه ای از قسمت دوم برنامه ماه عسل با حضور مهندس غلامرضا محمدی موسس بنیان مادر  می خوانید :

 

 

 

 

 

 

پس از دعای فرج علیخانی پشتِ صحنه قسمت اول برنامه (مهمانان برنامه خواهران منصوریان و آقای جهانگیر،رئیس زندانیان، بودند)پخش می شود..
علیخانی در پلاتوی اول می گوید:بسم الله الرحمن الرحیم . سلام به روی ماهتون..قبول باشه طاعات و عبادتتون.. شاید نسل من یادش باشه که اگه میخوردیم زمین یک کتک مفصل از پدر و مادر خوردیم الان اتفاق بانمک تر شده.. اتوبوس چپ میکنه میگن بیخیال!

 

 

الان میخوان پدر و مادرا برن مهمونی بچه ها میگن درس داریم کلاس داریم و میپیچونن!
نسل قدیمی بچه ها آتو از خواهر و برادرانش پیدا میکرد و اگه پدر و مادر میخواست بگه آخ! میگفتن میدونی داداش بزرگتر معتاده..!
مردم بدونیم که امین ترین برجِ مراقبت زندگیمون پدر و مادر هستن.اگه یه روزی فکر میکنی حرف پدر و مادرتو متوجه نمیشی و مشکلی دارین فقط یه تماس بگیر با کسی پدر و مادرشو از دست داده…متوجه میشی دردِ زندگیش چیه…همین!خوش آمدین
تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای بهنام بانی طنین انداز می شود.

 

 

در پلاتوی دوم علیخانی ضمن تشکر از سازندگان تیتراژ اول(روزبه بمانی و حامد برادران و بهنام بانی) برنامه نکاتی را در مورد حامیان مالی برنامه توضیح داد و گفت:امروز موضوع جذابی طرح خواهد شد و دعوت میکنم همراه ما باشین سپس صحنه ماه عسل شد.
مهمان امشب برنامه آقای غلامرضا محمدی می باشد.
علیخانی گفت:لطفا آیتم رو تماشا کنید و خودتون انتخاب کنید که برنامه رو ببینید .و پیش از شروعِ گفتگو آیتمی از مهمان امشب برنامه پخش می شود.

 

 

پس از پخش تیزر آقای محمدی گفت:من در چادرسیاه(چادر عشایری) بدنیا آمدم و بعد از دوره مدرسه علاقه داشتم که مهندسی بخونم.. ما در جایی که زندگی میکردیم از امکانات محروم بودیم و من خانواده متوسطِ رو به پایین داشتم ..شغل پدرم کشاورزی بود که در سطح محدودی انجام می داد.. ۹ تا فرزند بودیم و من عزیزِ خانواده بودم و برای بدنیا آمدن من پدرم نذر امام رضا کرده بود.. علیخانی گفت:الان برعکسه ندر میکنن دختر بدنیا بیاد چون از پسر خیری به پدر و مادر نمیرسه اما دختر باشه حداقل گریه کُن داره!

 

آقای محمدی از سختی کار پدر و خصوصیاتش گفت و از علاقه ی خودش برای مهندسی توضیح داد.. سپس ادامه داد:پس از دیپلم که در شیراز گرفتم به تشویق مادرم تصمیم گرفتم برم آمریکا برای ادامه ی تحصیل.. پدرم مخالف بود و نتونست هزینه ی ویزای من رو تامین کنه و مادرم اندک طلا و یک قالیچه رو فروخت و هزینه سفر من فراهم شد،پدرم همچنان مخالف رفتن من بود و هنگام رفتن من گریه میکرد و من یک روزی جوابشو گرفتم…

آقای محمدی از زندگی اش در امریکا گفت:سخت کار میکردم و کارهای مختلفی مثل طرفشویی و قبر کَنی و..انجام دادم..
بعد از چند سال که به ایران برگشتم نه پدرم و نه مادرم در فرودگاه به استقبالم نیامدند؛وارد خانه شدم و چهره مادرم را دیدم کمرم شکست! و ان جا متوجه شدم پدرم فوت شده..شوکه شدم!من با عشق و امیدی به ایران برگشتم که موفقیتم را به پدرم بگویم اما نبود..

 

 

 

با وجود وصیت پدرم اما بیشتر از یک ترم نتونستم در امریکا بمانم و درسم را تمام کنم. ماندن در امریکا برایم سخت بود چون احساس مسیولیت می کردم و برای همیشه به ایران برگشتم.. در ایران در جهاد سازندگی شروع به کار کردم و با مادرم و بچه ها زندگی کردم.

 

 

خودم رو وقف مادر و بچه ها کردم و به هیچ عنوان قصد ازدواج نداشتم اما فقط به اصرار مادرم به خواستگاری رفتم .

علیخانی گفت:این حرف الان غوغا به پا می کنه!
آیتمی رو ببینیم که مسیر زندگی شما بعد از ازدواج را نشان می دهد.

 

 

 

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی و عکس های غلامرضا محمدی موسس بنیان مادر مهمان برنامه ماه عسل

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا