چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل یکتا ناصر + زندگی شخصی ، آدرس اینستاگرام و عکس همسر

بیوگرافی و زندگینامه کامل یکتا ناصر به همراه زندگی شخصی و آدرس اینستاگرام یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون همچنین عکس خانوادگی یکتا ناصر و منوچهر هادی. این بازیگر فعالیتش را با تلویزیون آغاز کرد و با مجموعه «با من بمان» به اوج شهرت خود رسید. در سینما هم با آثاری همچون «ساقی»، «نسکافه داغ»، «سرود تولد» و اخیراً «کارگر ساده نیازمندیم» شناخته می‌شود. یکی از نقاط قوت خانم یکتا توانایی بالایش در استفاده از لهجه‌ها و گویش‌های مختلف است.

زندگینامه کامل یکتا ناصر
زندگینامه کامل یکتا ناصر

 یکتا ناصر ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. او فرزند دوم خانواده پنج‌نفره بود. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. یک برادر کوچک‌تر و یک خواهر بزرگتر از خود به نام نیکیتا دارد که تحصیل‌کرده رشته عکاسی است و به‌تازگی به سینما هم ورود پیدا کرده است. یکتا تحصیلاتش را در رشته تجربی دنبال کرد و در دانشگاه رشته مهندسی محیط‌زیست را برگزید.

وقتی ۱۶ سال داشت به‌صورت خیلی اتفاقی با یکی از دوستانش به یک دفتر فیلم‌سازی رفت. نه قصد تست دادن داشت و نه اصلاً بازیگر شدن. اما طبق اظهارات خودش، گفتند حالا که اینجا آمدی یک فرم هم پر کنی بد نیست. یکتا هم فرمی پر کرد و عکس پرسنلی‌ای که تصادفاً در کیفش بود را ضمیمه آن کرد. همین کافی بود برای وردش به دنیای تصویر. چند روز بعد برای بازی در سریالی به نام «گل‌های کاغذی» با او تماس گرفتند. به این ترتیب یکتا ناصر در سال ۷۶ برای اولین بار در جلوی دوربین رفت و در آن مجموعه ۶ قسمتی ایفای نقش کرد. بعد از آن‌هم برای مجموعه «عید آن سال‌ها» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر انتخاب شد.

حضور یکتا ناصر در مجموعه «با من بمان» سروصدای زیادی به پا کرد او را به‌عنوان یک چهره نوظهور شناساند. مجموعه «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ به روی آنتن رفت و از استقبال خوبی از سوی مخاطبان برخوردار شد. در همان سال‌ها در سریال پرستاره «کاشانه» در کنار پژمان بازغی قرار گرفت و خوش درخشید. او تا سال‌های ۸۵ در چند سریال دیگر هم نقش فرینی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان «لبه تاریکی» و «اولین شب آرامش» را نام برد. ۹۱ پس از ۶ سال به تلویزیون بازگشت و «دختران حوا» و پس از آن «جاده قدیم» را بازی کرد.

بدشانسی‌های یکتا ناصر با ورودش به سینما تازه آغاز شد. او در سال ۱۳۸۰ با فیلم «ساقی» به این عرصه ورود پیدا کرد. نه‌تنها «ساقی» بلکه دو فیلم بعدی‌اش«فراری» و «عاشق مترسک» هم یکی پس از دیگری توقیف شدند. البته هر سه آن‌ها بعد از مدتی اکران شد. اکرانی که پس از گذشت چند وقت و عدم تازگی سوژه‌هایشان بعد از آن مدت، موفقیت چندانی نداشت. «سرود تولد» را می‌توان اولین اقبال او در سینما دانست. بعد از آن «قتل آنلاین» و «نسکافه داغ» هم فیلم‌های نسبتاً موفقی بودند. یکتا ناصر در میان ‌سال‌های ۸۵ تا ۹۱ در سینما هم کم‌کار بود و علت آن مشخص نیست.

او در این مدت تنها در دو فیلم سینمایی حضور داشت. برای بازی در فیلم «یکی میخواد باهات حرف بزنه» منوچهر هادی در سال ۹۰ هم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر شد. او بعد از آن‌ در نزدیک به ۱۰ فیلم سینمایی حضور داشته که تقریباً نیمی از آن‌ ساخته منوچهر هادی بوده. از مهم‌ترین آن‌ها هم می‌توان به فیلم‌های پرفروشی چون «من سالوادور نیستم» و «آینه‌بغل» اشاره کرد. یکتا ناصر تاکنون در چند تئاتر ازجمله «دختر یانکی»، «ترور» و «مردگان و بی‌کفن‌ودفن» نیز حضور داشته است.

 یکتا ناصر تاکنون در هیچ کلاس یا کارگاه بازیگری‌ای شرکت نکرده است. او سعی داشته تا با مطالعه و فیلم دیدن تخصصی و استفاده از تجربیات دیگران خلع‌های موجود در توانایی‌هایش را پر کند. از کودکی علاقه زیادی به کتاب داشته و اکنون مطالعات زیادی در باب کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و… دارد.

 سال‌ها همکاری با منوچهر هادی بالاخره در سال ۹۴ وارد فاز جدیدی شد و آن دو همدیگر را به‌عنوان شریکی برای ادامه زندگی انتخاب کردند. منوچهر هادی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۱ و از اهالی گلپایگان است. مراسم ازدواج آنان به‌صورت خیلی ساده برگزار شده و مهریه خانم بازیگر تنها ۵ سکه بهار آزادی بود. زوج هنرمند پس از مدتی صاحب دختری به نام سوفیا شده‌اند. یکتا ناصر از چگونگی زندگی با یک همکار کارگردان می‌گوید: «یک بخش خوب دارد و یک بخش بد. بخش خوب آن این است که خیلی بهتر درک می‌شوی.

خب قطعاً در حوزه حرفه‌ای وقتی یکی هم‌جنس خودت وجود داشته باشد، شرایط بهتری خواهی داشت. از جنبه‌ای دیگر خوب نیست. به دلیل آن‌که در حرفه ما اگر یکی از دو طرف اهل این کار باشند، کافی است. برنامه‌ریزی در این شرایط خیلی سخت می‌شود. وقتی هردوی ما سرکار باشیم به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانیم برنامه درستی برای اوقات بیکاری‌مان تعیین کنیم. حتی در حال حاضر برای عید نمی‌توانیم هیچ برنامه‌ای داشته باشیم چون یا من سر کار هستم یا آقای هادی. باوجود همه‌ی این‌ها خودم دوست داشتم که اگر کسی وارد زندگی من می‌شود از همکاران خودم و اهالی سینما باشد.»

زندگینامه کامل یکتا ناصر -
زندگینامه کامل یکتا ناصر –

اینستاگرام یکتا ناصر

instagram.com/yekta_nasser

فیلم شناسی یکتا ناصر

سینما

رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷)
آینه بغل (۱۳۹۶)
مشکل گیتی (۱۳۹۴)
آشوب (۱۳۹۴)
فصل نرگس (۱۳۹۴)
کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴)
من سالوادور نیستم (۱۳۹۳)
زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)
گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲)
یکی می خواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۰)
قند تلخ (۱۳۸۷)
روز برمی آید (۱۳۸۵)
نسکافه داغ داغ (۱۳۸۵)
قتل آنلاین (۱۳۸۴)
سرود تولد (۱۳۸۳)
باران رؤیاها را نمی شوید (۱۳۸۲)
خانه ای در شن (۱۳۸۲)
عاشق مترسک (۱۳۸۲)
فراری (۱۳۸۱)
ساقی (۱۳۸۰)

مجموعه تلویزیونی

جاده قدیم (۱۳۹۴)
دختران حوا (۱۳۹۱)
قند ترش (۱۳۸۵)
اولین شب آرامش (۱۳۸۴)
لبه تاریکی (۱۳۸۳)
تله فیلم «پیش پرده» (۱۳۸۲)
ضربه سوم (۱۳۸۰)
با من بمان (۱۳۷۹)
کاشانه (مجموعه تلویزیونی)
عید آن سال ها (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
گل های کاغذی (۱۳۷۶)

شبکه خانگی

دل منوچهر هادی
عاشقانه منوچهر هادی
ابله کمال تبریزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا