اخبار داغ

تاریخ دقیق بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تاریخ دقیق بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تاریخ دیدار یوز پلنگان ایرانی و خشم سرخ

به گزارش بخش ورزشی مجله ی اینترنتی کولاک مگ: ایران دردومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف اسپانیا ملقب به خشم سرخ خواهد رفت؛ این دیدار در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با ۳۰ خرداد ماه ۹۷ ساعت ۲۲:۳۰، در  ورزشگاه کازان آره‌نا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران
تیم ملی فوتبال ایران

همه چیز درباره ی تیم ملی فوتبال اسپانیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا، یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور اسپانیا در میادین فوتبال حضور میابد. این تیم قهرمان یورو ۱۹۶۴، یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲ شده‌است. سرمربی فعلی اسپانیا یولن لوپتگی است. اسپانیا با مربیگری ویسنته دل بوسکه قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲ شده‌است.

 

تیم ملی اسپانیا
تیم ملی اسپانیا

لقب تیم ملی فوتبال اسپانیا چیست؟

این تیم بدلیل افتخارات پی در پی و رنگ پیراهن سرخش ملقب  به خشم سرخ شده است.

لیست افتخارات تیم ملی فوتبال اسپانیا

اسپانیا قهرمان جهان و اروپا، پس از قهرمانی در یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲، تبدیل به تنها تیم اروپایی شده‌است که قهرمان پی در پی سه جام بین‌المللی شده‌است. در ژوئیه ۲۰۰۸، اسپانیا برای اولین بار در رده‌بندی فیفا به صدر جدول صعود کرد. اسپانیا بین نوامبر ۲۰۰۶ و ژوئن ۲۰۰۹، ۳۵ بازی را نباخت تا این که از برزیل شکست خورد.

تیم ملی اسپانیا سه بار در جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴، جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ به مقام قهرمانی رسیده‌است. این تیم در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ برای نخستین بار به فینال جام جهانی راه یافتو قهرمان شد.

توضیحاتی پیرامون ورزشگاه کازان آرِنا

کازان آرِناورزشگاهی در قازان، روسیه است. ساخت این ورزشگاه در ژوئیهٔ ۲۰۱۳ پایان یافت و قرار است میزبان مسابقات فوتبال، به‌ویژه بازی‌های خانگی باشگاه فوتبال روبین کازان در لیگ برتر فوتبال روسیه باشد.

جام جهانی ۲۰۱۸ در کدام ورزشگاه ها برگزارخواهد شد ؟

ورزشگاه کالینینگراد (کالینینگراد) ورزشگاه کرستوفسکی (سن پترزبورگ) ورزشگاه لوژنیکی (مسکو) ورزشگاه اوتکریتیه آرنا (مسکو) ورزشگاه کازان آرنا (قازان) ورزشگاه نیژنی نووگورود (نیژنی نووگورود) کاسموس آرنا (سامارا) ورزشگاه ولگوگراد آرنا (ولگوگراد) ورزشگاه موردوویا آرنا (سارانسک) ورزشگاه روستوف آرنا (روستوف-نا-دونو) ورزشگاه المپیک فیشت (سوچی) ورزشگاه مرکزی (یکاترینبورگ)

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تاریخ دقیق بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا