اخبار داغ

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد در دوحه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد در دوحه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پرسپولیس تهران در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت. این بازی که در خانه السد برگزار می شود برای قرمزها اهمیت زیادی دارد. استراتژی کلی شاگردان برانکو مقابل السد همان روش بازی با تیم دیگر قطری یعنی الدحیل است.

قرمزها سعی خواهند کرد که با نتیجه امیدوار کننده این بازی را به پایان برسانند و با اتکا به آن کار را در تهران یک سره کنند. یک مساوی، یک باخت خفیف و یا حتی برد در این دیدار، ارتش پرسپولیس را برای بازی برگشت مصمم تر خواهد کرد.

اما آنچه باعث نگرانی قرمزها در این بازی شده تعداد بالای محرومین و مصدومین بازی است. در این بازی کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و برانکو به واسطه محرومیت حضور نخواهند داشت. همچنین حسین ماهینی هم به خاطر پارگی رباط پا در بازی دربی، فصل را به نوعی از دست داده است.

اخبار ناخوشایند از اردوگاه قرمزها سرماخوردگی جزئی چند بازیکن از جمله سیدجلال حسینی و سیامک نعمتی را حکایت می کند. با این فرمول چیدن ۱۱ بازیکن در ترکیب برای برانکویی که تیمش محروم از جذب بازیکن بود بسیار مشکل خواهد شد.

اگر از سرماخوردگی های جزئی رصرف نظر کنیم با توجه به مهره هایی که در اختیار سرمربی کروات هستند می شد گفت چنین ترکیبی در بازی سه شنبه محتمل به نظر می رسد:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور، گاوین منشا و آدام همتی

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد در دوحه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا