تلویزیون

توقف پخش سریال دلدادگان در سه شنبه (۲۰ شهریور) و چهارشنبه (۲۱ شهریور)+علت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

توقف پخش سریال دلدادگان در سه شنبه (۲۰ شهریور) و چهارشنبه (۲۱ شهریور)+علت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روابط عمومی شبکه سوم سیما در اطلاعیه ای از توقف پخش سریال «دلدادگان» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پخش خبر داد. قسمت بعدی این سریال روز پنج شنبه ۲۲شهریور روی آنتن شبکه سه می رود.

روز سه شنبه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان  ساعت ۱۹:۳۰ همچنین بازی پرسپولیس ونساجی از هفته ششم لیگ ‏برتر روز چهارشنبه  ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

سریال دلدادگان در سه فصل، یک فصل گذشته و دو فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل از انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد.

داستان «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است. این مجموعه رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

«دلدادگان» به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است و محمد اصفهانی تیتراژ پایانی آن را می‌خواند. سریال دلدادگان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می رود.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

توقف پخش سریال دلدادگان در سه شنبه (۲۰ شهریور) و چهارشنبه (۲۱ شهریور)+علت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا