چهره هاسلبریتی خارجی

جدیدترین عکس های خصوصی و دیده نشده کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی+بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین عکس های خصوصی و دیده نشده کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی+بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آنچه در مراسم اهدا جام فینال جام جهانی ۲۰۱۸ به چشم آمد رابطه صمیمانه کیتاروویچ؛ رئیس جمهور کرواسی بود که مادرانه بازیکنان تیم ملی کشورش را بعد از باخت در آغوش می کشید.

کولیندا گرابار-کیتاروویچ  (با ۵۰ سال سن) سیاست‌مدار و دیپلمات اهل کرواسی است. گرابار-کیتاروویچ از فوریه سال ۲۰۱۵ رئیس‌جمهور کشور جمهوری کرواسی می‌باشد. او اولین زن و جوانترین کسی است که پس از اولین انتخابات چندحزبی به این مقام در کراوسی دست می‌یابد.

گرابار-کیتاروویچ، وزیر امور خارجه پیشین و معاون دبیرکل ناتو است.

او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ وزیر امور اروپا بود. گرابار-کیتاروویچ از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ وزیر امور خارجه و اولین وزیر اروپا بطور همزمان بود. وی همچنین از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ سفیر کرواسی در ایالات متحده آمریکا بود. وی از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ معاون دبیرکل ناتو تحت دبیرکل‌های اندرس فوگ راسموسن و ینس استولتنبرگ بود. او هنوز هم بالاترین مقام رسمی زن است که در ساختار اداری ناتو خدمت کرده‌است.

کیتاروویچ در سال ۲۰۱۶ سفری به ایران داشت که این سفر با حاشیه هایی همراه بود. او در سال ۱۹۹۶ با جاکو کیتاروویچ ازدواج کردو دو فرزند به نامهای کاترینا و لوکا دارد.

کیتاروویچ در زاگرب، وین، واشنگتن دی سی و هاوارد تحصیل کرده و در نهایت سال ۲۰۱۵ مدرک دکترای خود را در کرواسی دریافت کرد.کیتاروویچ مسلط به زبان های کروات، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بوده و همچنین قادر به درک زبان ها آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی نیز است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین عکس های خصوصی و دیده نشده کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی+بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا