سینما

جزئیاتی از پشت پرده جدایی امیر جدیدی از فیلم سینمایی “غلامرضا تختی”

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیاتی از پشت پرده جدایی امیر جدیدی از فیلم سینمایی “غلامرضا تختی”

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

منصور برزگر می‌گوید امیر جدیدی برخی فنونی که تختی در آن خبره بود نظیر سگک‌ها و دست در مخالف را یاد گرفت.
پس از کناره‌گیری یا کنار گذاشتن امیر جدیدی از پروژه “غلامرضا تختی” بسیاری از رسانه‌ها گمانه هایی را در مورد این عدم همکاری مطرح کردند.

چند روز پیش امیر جدیدی با انتشار تصویری از خود در “خانه کشتی منصور برزگر” و شعری کنایه آمیز به قطع همکاری خود با پروژه “غلامرضا تختی” واکنش نشان داد. اما به تازگی مصاحبه ای از منصور برزگر مربی با سابقه کشتی منتشر شده که به تمرینات طاقت فرسای امیر جدیدی برای بازی در نقش غلامرضا تختی اشاره دارد.

منصور برزگر از مربیان نامدار کشتی ایران با بیان این که امیر جدیدی برای بازی در فیلم “غلامرضا تختی” تمرینات طاقت فرسایی را پشت سر گذاشت، به خبرنگاران گفت: “ایشان بسیار بچه خوب و مودب و دوست داشتنی بود و هر چه ما گفتیم انجام داد.”
دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترال درباره شخصیت امیر جدیدی گفت: “جدیدی بسیار باهوش و مستعد بود و خیلی سریع همه چیز را یاد میگرفت بخصوص که آدم با احساسی هم بود و خیلی زود با بچه های کشتی صمیمی شد.”
منصور برزگر همچنین درباره نحوه یادگیری فنون کشتی توسط امیر جدیدی توضیح داد: “امیر جدیدی چیزی از کشتی نمیدانست اما چون سابقه ورزشی داشت شش ماه تمام برای یادگیری وقت و انرژی گذاشت. هم نرمشهای کشتی را بلد شد و هم برخی فنونی که تختی در آن خبره بود نظیر سگک ها و دست در مخالف را یاد گرفت.”
او که از دلایل حذف جدیدی از پروژه “تختی” ابراز بی اطلاعی می کند، در پایان تاکید کرد: “از جزییات حذفش اطلاعی ندارم اما ایشان از نظر بازیگری هیچ مشکلی نداشت.”

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیاتی از پشت پرده جدایی امیر جدیدی از فیلم سینمایی “غلامرضا تختی”

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا