چهره هاسلبریتی ایرانی

شاهین (شاون) رضایی مدل ایرانی کیست ؟ | زندگینامه شاهین رضایی + عکس و اینستاگرام

شاهین (شاون) رضایی مدل ایرانی کیست ؟ به همراه بیوگرافی کامل و زندگینامه شاهین رضایی همچنین عکس و پیج اینستاگرام شاون رضایی در این مطلب. حال دیگر نام شاون رضایی را بسیاری از دوستداران دنیای مدلینگ، فیتنس و بدنسازی در آمریکا شنیده اند. او یکی از بدنساز ها و مدل های معروف ایرانی بوده که در حال حاضر در کشور آمریکا زندگی می‌کند.

به نقل از «شبونه» شاهین (شاون) رضایی در ایران به دنیا آمده است اما در کودکی به همراه خانواده به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند و در آمریکا اقامت یافتند. علاقه بسیار زیادی به پرورش اندام و بدنسازی دارد و به همین دلیل در دوران نوجوانی کار فعالیت ورزشی خود را از سر گرفت تا موفق شود خیلی زود مورد توجه رسانه های آمریکایی قرار بگیرد.

نکته جالب این است که شاهین رضایی که با نام شاون شناخته می شود فقط با رژیم غذایی و استفاده از گیاه خواری موفق شده همراه با بدنسازی استایل بسیار حرفه ای را برای خود بسازد.

بسیاری از کمپانی های مد از او دعوت به همکاری آورده اند و در حال حاضر به عنوان مدلینگ برای بسیاری از شرکت‌های معتبر اروپایی و آمریکایی فعالیت می‌کند و توانست در این راه ثروت بسیار زیادی به دست آورد.

شاون در حال حاضر با ۱۰ میلیون دلار ثروت یکی از ورزشکاران ثروتمند ایرانی و آمریکایی به شمار می آید. وی در چند فیلم سینمایی نیز بازی کرده است و به عنوان بازیگر نیز شناخته می شود هر چند که نقش های مهمی بر عهده او گذاشته نشده اما تجارب فراوانی در فیلم های سینمایی هالیوود دارد.

اینستاگرام شاون رضایی

instagram.com/shaun_rez

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا