سریالسریال خارجی

بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات (Mr. Robot)

زندگینامه و بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات در این مطلب نوشته شده است. کسانی که علاقه مند به داستان هایی در ژانر تریلر روانشناختی هستند به طور حتم از سریال آقای ربات Mr. Robot لذت خواهند برد. این سریال آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ شبکه USA Network است که برنده جوایز معتبری از جمله گلدن گلوب و امی بوده.

بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات
بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات

این مجموعه را هم از روی قویه تخیل و هم با الهام گرفتن از اتفاقهای واقعی نوشته. Mr. Robot ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی ساخته شود اما به گسترده شدن ابعاد آن و ظرفیت بالای موضوع، تصمیم گرفته شد تا آنرا تبدیل به سریال کنند.

پس از پخش، بینندگان این سریال نیز استقبال خوبی از آن کرده‌اند. Mr. Robot در وبسایت IMDb نمره ۸/۶ از ۱۰ را کسب کرده و بر اساس رای منتقدین در جمع یکی از ۲۵۰ سریال برتر تاریخ قرار گرفته. همچنین در وبسایت راتن تومیتوز نمره ۹۸/۱۰۰ را دریافت کرده.

بیوگرافی رامی مالک بازیگر اصلی سریال آقای

رامی ملک در سال ۱۹۸۱ در لس آنجلس از خانواده ای مصری تبار متولد شد. پدر رامی راهنمای تور در شهر قاهره مصر بود که بعدها فروشنده بیمه شد و مادرش هم حسابدار بود. وی بازیگری را از در سال ۲۰۰۴ با حضور به عنوان مهمان در سریال تلویزیونی « Gilmore Girls » آغاز کرد و پس از آن به عنوان صداپیشه با سازندگان بازی مشهور « Halo 2 » همکاری کرد.

ملک در سال ۲۰۰۵ در دو اپیزود از سریال « Over There » حضور یافت و در سال ۲۰۰۶ نخستین نقش آفرینی خودش را در فیلم « Night at the Museum » تجربه کرد و همچنین در دو دنباله این فیلم نیز حضور یافت. اما نقشی که رامی ملک را به شهرت رساند و نام او را بر سر زبانها انداخت، الیوت آلدرسون در سریال محبوب « آقای ربات » بود که دو نامزدی جایزه گلدن گلاب را در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای او به ارمغان آورد. پس از موفقیت سریال، ملک نقش های مهم تری در سینما بدست آورد و توانست در بازسازی فیلم « پاپیون » حضور داشته باشد و در « حماسه کولی » که درباره گروه موسیقی « کویین » است نقش اصلی را ایفا نماید.

نکاتی که احتمالا درباره « رامی ملک » نمی دانید :

  • در لس آنجلس آمریکا بزرگ شده است.
  • یک برادر دوقلو به نام سامی دارد که ۴ دقیقه زودتر از او متولد شده.
  • دوستی نزدیکی با «Bassam Habib » دارد.
  • در دوران دبیرستان همکلاسی ریچل بیلسون و تیلور فرای بوده است. جالب آنکه کریستن دانست نیز در همان مدرسه درس می خوانده اما یک سال از آنها پائین تر بوده است.
  • علاوه بر اصالت مصری، تباری یونانی هم دارد.
  • یک خواهر بزرگتر دارد که پزشک است.
  • برادر دوقلویش یک معلم است.

همچنین بخوانید:

فصل چهارم سریال آقای ربات کی پخش می شود؟+خلاصه داستان


بازیگران سریال آقای ربات و نقش های آنها

رامی ملک در نقش الیوت آلدرسون:

برنامه‌نویس نابغه و یک جامعه‌گریز عصبانی و البته معتادی پاره‌وقت. الیوت دوران کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشته. او نوشتن کدهای کامپیوتری را از سن کم نزد پدرش فراگرفته و همین باعث شده توانایی‌اش در هک کردن بی‌نظیر باشد. الیوت از مشکلات روانی بسیار زیاد مثل اختلال تجزیه هویت و اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد و غیر از هک کردن هیچ توانایی دیگری برای برقراری ارتباط با دیگران ندارد.

از زبان خودش در همان قسمت اول می‌شنویم که: “من بلد نیستم با مردم صحبت کنم. الیوت در طول روز به عنوان مهندس نرم‌افزار در شرکت آل سیف کار می‌کند و شب‌ها نیز طبق عادت به سراغ هک کردن آدم‌های اطرافش می‌رود تا دربارهٔ آن‌ها اطلاعات کسب کند. نقش این شخصیت را در سریال رامی ملک بازی می‌کند.

کارلی چایکین در نقش دارلین آلدرسون:

تخصص عجیبی در کدنویسی دارد یک بدافزار نویس حرفه ای است. مهم‌ترین خصوصیتش، اخلاق بسیار بد اوست و همین موضوع باعث شده هیچ‌کس در کنارش احساس راحتی نکند. در طول سریال متوجه رابطه واقعی‌اش با الیوت می‌شویم و می‌فهمیم واقعاً چه کسی است. دارلین یکی از پایه‌های اصلی گروه «اف سوسایتی» حساب می‌شود و حسابی نگران سلامتی الیوت است.نقش دارلین را در سریال کارلی چایکین ایفا می‌کند.

کریستین اسلیتر در نقش آقای ربات:

تنها شخصیت سریال که بیشتر از اسم واقعیش، با لقبش یعنی «آقای ربات» شناخته می‌شود. آقای ربات گروهی از ماهرترین هکرها را دور هم جمع کرده و گروه «اف سوسایتی» را ساخته‌است.  او یک آنارشیست نابغه است که می‌خواهد با در اختیار گرفتن ذهن الیوت آلدرسون به مبارزه با شرکت‌های بزرگ نظام سرمایه‌داری بپردازد. شخصیت آقای ربات همیشه در مرز میان توهم و واقعیت قرار دارد و رابطهٔ وی با الیوت یک رابطهٔ به شدت پیچیده‌است. نقش این شخصیت را در سریال کریستین اسلیتر بازی می‌کند.

پورتیا دوبلدی در نقش آنجلا ماس:

آنجلا دوست قدیمی الیوت است و از دوران کودکی با او هم‌بازی بوده‌است و اکنون نیز در آل سیف همکار او در بخش مدیریت است.احساسات او به الیوت حالتی خواهرانه دارد و دوست ندارد او به دردسر بیفتد.آنجلا خواهان یک زندگی آرام و بی دردسر است و از کار کردن در آل سیف لذت می‌برد اما وقتی سیستم‌های آل سیف در یک هک بزرگ به رهبری الیوت تا مرز نابودی پیش می‌رود آنجلا به ناچار درگیر ماجرا می‌شود و چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه در نابودی شرکت به «اف سوسایتی» کمک کند.بازیگر این نقش در سریال پورتیا دوبلدی است.

مارتین والستروم در نقش تایلر ولک:

یکی از مدیران داخلی شرکت ای کورپ که بسیار طماع و مغرور است و البته یک بیمار جنسی است. برخلاف ظاهر آرام و شیک زندگیش، زندگی او مجموعه‌ای از ناکامی‌هایی است که اطرافش را فراگرفته. رابطه او با همسرش اصلاً خوب نیست و در شرکت ای کورپ هم فقط یک مدیر ساده محسوب می‌شود. خواسته‌های او برای در اختیار گرفتن تمام قدرت در ای کورپ، جنازه‌های زیادی روی دستش می‌گذارد اما وقتی سرانجام با نهایت تحقیر از کارش اخراج می‌شود تصمیم می‌گیرد به الیوت در نابودی ای کورپ کمک کند. نقش او را در سریال مارتین والستروم بازی می‌کند.

استفانی کورنلیوسن در نقش جوانا ولک:

همسر تایلر ولک است. جوانا سلاح قدرتمندی به اسم زیبایی دارد که با استفاده از آن هر غیرممکنی را ممکن می‌کند. جوانا عاشق تایلر نبوده و صرفاً به‌خاطر موقعیت او در ای کورپ همسرش شده و هنگامی که تایلر از کارش اخراج می‌شود بدون هیچ عذاب وجدانی او را ترک می‌کند. جوانا یکی از کسانی است که در طول سریال مدام الیوت را به دردسر می‌اندازد و می‌خواهد از او برای پیشبرد اهداف غیرمنطقی‌اش استفاده کند. این نقش را در سریال مدل معروف دانمارکی استفانی کورنلیوسن بر عهده دارد.

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات
زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال آقای ربات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا