تلویزیون

داستان سریال عاشقانه «حوالی پاییز»+ بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

داستان سریال عاشقانه «حوالی پاییز»+ بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

شبکه ۳ سیما برای پخش شب های پاییزی مجموعه ای با درونمایه درام عاشقانه در نظر گرفته است که «حوالی پاییز» نام دارد. سریال «حوالی پاییز» به تهیه کنندگی سعید پروینی و کارگردانی حسین نمازی است.

این سریال پیش از این «بازگشت» نام داشت. سریال «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه ایرانی _عربی در خصوص عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی، براساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت برعهده داشته است. در این سریال از یک بازیگر زن عرب هم در این سریال استفاده شده است. این سریال محصول مشترک بسیج صداوسیما و سیمافیلم است.

اسامی بازیگران سریال حوالی پاییز

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی و یک بازیگر لبنانی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

پخش سریال عاشقانه ایرانی - عربی بعد از «دلدادگان»

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

داستان سریال عاشقانه «حوالی پاییز»+ بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. چرت تر از این سریال هم مگه میشه ساخت اصلا….هیچ وقت دیالوگ جذابی ردوبدل نشده بین بازیگرا با اون بازی های ضعیفشون…مسخره تر از همه چیز چادر سر کردن بازیگرا تو خونه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا