سینما

داستان کامل فیلم خر‌ها آدم نمی‌شوند + اسامی بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

داستان کامل فیلم خر‌ها آدم نمی‌شوند + اسامی بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلمنامه « خر‌ها آدم نمی‌شوند » اثری کمدی و برای حوزه کودک و نوجوان ساخته می‌شود و کارگردانی آن را اکبر منصور فلاح انجام می‌دهد.

خلاصه داستان فیلم “خرها آدم نمی شوند”

فیلم یک فانتزی اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده است: «بعضی از آدم ها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود ۳ ماه می گذرد و اثری از ادیب نمی شود تا اینکه…»


قرار است فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور انجام شود.
سایر عوامل اصلی تولید پروژه عبارتند از نویسندگان: اکبر منصور فلاح، مصطفی فرد حسینی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صحنه: حسین منصور فلاح، مدیر صدابرداری: مجتبی حبیب اللهی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراحان لباس: منصور بستانی، هدی منصور فلاح، بازیگردان: سعید دولتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، مدیر تدارکات: سید محمد صالحی، دستیار دوم کارگردان: امین رنجبر، منشی صحنه: سمانه دالوند، دستیار سوم کارگردان: شقایق عوض زاده، سرمایه گذار: محمد جعفر فرد حسینی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری همای سعادت، امور مالی: مجتبی فرد حسینی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.


منصورفلاح پیش از این کارگردانی فیلم ها و سریال هایی چون «آژانس دوستی»، «پسرهای ترشیده»، «پیشانی سفید»، «برای آخرین بار»، «فقط به خاطر تو»، «به خاطر من»، «نشانی لاله‌ها»، «آقای گرفتار» را به عهده داشته است.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

داستان کامل فیلم خر‌ها آدم نمی‌شوند + اسامی بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا