موسیقیموسیقی ایران

دانلود آهنگ های سریال «رقص روی شیشه»+شعر و متن آهنگ ها و ویدیو کلیپ

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دانلود آهنگ های سریال «رقص روی شیشه»+شعر و متن آهنگ ها و ویدیو کلیپ

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویدئو و صوت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال «رقص روی شیشه» سریال پر بازیگری است که قرار است در هر قسمت از صدای یک خواننده هم استفاده کند. قطعات مربوط به این سریال از سوی خوانندگان در حال ساخته شدن  هستند و به زودی در این پست خبری منتشر می شوند.

در این سریال خوانندگان متعددی از جمله رضا صادقی، محمدعلیزاده، بابک جهانبخش، هوروش بند، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام و انوش تقوی به عنوان خواننده حضور دارند.

همچنین روزبه بمانی ترانه‌سرای سرشناس کشورمان که آلبوم «کجا باید برم» را در مقام خواننده منتشر کرده، در تازه‌ترین فعالیت خود در حوزه فیلم و سریال، برای ساخته‌ی جدید «مهدی گلستانه» می‌خواند.

«رقص روی شیشه» عنوان سریال جدید مهدی گلستانه است که تهیه‌کنندگی آن را «پیمان جعفری» برعهده دارد و «طلا معتضدی» نویسنده آن است.

مدیر روابط عمومی بخش موسیقی این پروژه به موسیقی ما گفت که قرار است روزبه بمانی چند قطعه را برای سریال بخواند اما از جزییات این قطعات هنوز اطلاعات مشخصی منتتشر نشده است.

«رقص روی شیشه» در حال ضبط است و قرار است تا پایان سال ۱۳۹۷ منتشر شود.

بهرام رادان، امیر آقایی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهی، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی‌نسب، ابوالفضل میری و مهتاب کرامتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

این پست توسط بخش ویدئو و صوت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دانلود آهنگ های سریال «رقص روی شیشه»+شعر و متن آهنگ ها و ویدیو کلیپ

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا