اخبار داغ

دستگیری کارگردان معروف به اتهام تجاوز جنسی به دستیارش

مجله اینترنتی کولاک :راج‌کومار حیرانی کارگردان پرکار بالیوودی سریال تلویزیونی معروف مونا بهای، پی کِی و فیلم سانجو را خلق کرده است.

 

در این اتهام یک زن ادعا کرده که طی یک دوره ۶ ماهه از ماه مارس(اسفند ماه) تا سپتامبر(شهریور) ۲۰۱۸ و در مراحل پس تولید فیلم سانجو، راج‌کومار حیرانی چندین بار و در چندین مرحله مجزا به او تجاوز جنسی کرده است.

این زن که دستیار حیرانی در فیلم سانجو بوده در یک ایمیل نوشته که حیرانی ابتدا به او پیشنهاد رابطه جنسی داده، سپس در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۱۸ در خانه خود که محل کارش نیز محسوب می‌شده، به او تجاوز کرده است.

این زن اظهار داشته که در آن زمان پدرش از یک بیماری رنج می برده و شدیداً به درآمد و مبلغ قرارداد کاری‌اش در آن پروژه برای درمان پدرش نیاز داشته است و به این سبب در آن زمان در این مورد مجبور به سکوت بوده که احیانا از سوی کارگردان از کار بیکار نشود.

در حال حاضر حیرانی از طریق وکیل خود آناند دسایی تمام اتهامات را رد کرده و اظهار کرده که این ادعاها واهی و نادرست بوده و گمراه کننده است.

همچنین در این گزارش، آقای حیرانی پرینتی از پیام‌ها و ایمیل‌هایی که طی ۶ ماه کار با این خانم داشته برای نشان‌ دادن عادی و حرفه‌ای بودن روابط تهیه و ارائه کرده است./رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا