چهره هاسلبریتی خارجی

دلیل جدایی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب» چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل جدایی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب» چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«استوارت بیتی» فیلمنامه‌نویس سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» ضمن اعلام این که دوران حضور «جانی دپ» در نقش کاپیتان اسپارو در این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: فکر می‌کنم «دپ» دوران بسیار خوبی در این سری فیلم داشت و مشخصا شخصیت کاپیتان اسپارو را از آن خود کرده و امروز این چیزی است که وی بیشتر شهرتش را از طریق آن کسب کرده است. همه بچه‌ها در سراسر جهان شخصیت او در فیلم را دوست دارند و فکر می‌کنم این موضوع برای او و همه ما بسیار فوق‌العاده است.

«جانی دپ» بازیگر ۵۵ ساله هالیوودی طی پنج سال گذشته در پنج قسمت از مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» در نقش کاپیتان «جک اسپارو» برای کمپانی دیزنی بازی کرده است که آخرین آن به سال ۲۰۱۷ و فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» بازمی‌گردد.

خیرا اعلام شده کمپانی دیزنی قرار است نسخه‌ای جدید از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» را با فیلمنامه‌هایی از «ریت ریس» و «پل ورنیک» تولید کند.

اولین قسمت از این سری فیلم در سال ۲۰۰۳ با نام «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» به سینما آمد و پس از موفقیتی چمشگیر قسمت‌های بعدی آن«دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده» (۲۰۰۶)، «دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان» (۲۰۰۷)، «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (۲۰۱۱) و «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) ساخته شد و این پنج قسمت تاکنون به فروشی بالغ بر ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته‌اند.

«جانی دپ» تاکنون سه‌بار برای فیلم‌های «سوئینی تاد»، «در جست‌وجوی سرزمین رویایی» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد جایزه اسکار شده است و برای فیلم «سوئینی تاد» جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری را دریافت کرد و فیلم‌های او تاکنون بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته‌اند.

«ادوارد دست‌قیچی»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «رنگو»، «سایه‌های سیاه»، «اد وود»، «دنی براسکو»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «کوکائین»، «دونالد ترامپ: هنر معامله»، «هزارتو» و «دشمنان مردم» از جمله فیلم‌های این بازیگر آمریکایی هستند.

پروژه بعدی سینمایی «دپ» بازی در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» قیمت جدید از مجموعه «هری پاتر» است. 

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل جدایی جانی دپ از «دزدان دریایی کارائیب» چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا