چهره هاسلبریتی ایرانی

پیج اینستاگرام ساناز طاری بازیگر کشف حجاب کرده + نکاتی از زندگی خصوصی و عکس

ماجرای کشف حجاب ساناز طاری بازیگر سریال پدر به همراه پیج اینستاگرام ساناز طاری بازیگر کشف حجاب کرده همچنین نکاتی از زندگی خصوصی و عکس ساناز طاری. بازیگر سریال های پدر و لیسانسه ها در اقدامی عجیب عکس بدون حجاب خود را در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

پیج اینستاگرام ساناز طاری
پیج اینستاگرام ساناز طاری
ساناز طاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ است. ساناز طاری تحصیلات ابتدایی خود را در هنرستان سوره به پایان رسانده است و هم اکنون دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری است.

از مهم‌ترین آثار ساناز طاری می‌توان به بازیگری در سریال شمعدونی، فیلم گشت ۲ و سریال پدر اشاره کرد. ساناز طاری در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ساناز طاری در این سال، بازیگری در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ساناز طاری بازی در سریال شمعدونی بوده است. ساناز طاری سال ۱۳۹۴ سریال شمعدونی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سروش صحت همکاری داشته است. ساناز طاری توانست با بازی در سریال شمعدونی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتنه فقیه‌نصیری، غلامرضا کریمی، محمد نادری و امیر کاظمی بر تجارب او افزود.

ساناز طاری علاوه‌بر سریال شمعدونی، سال ۱۳۹۵ در فیلم گشت ۲ نیز بازی کرده است. ساناز طاری این‌بار با سعید سهیلی یعنی کارگردان فیلم گشت ۲ و هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی و سارا سهیلی همکاری داشت.

پیج اینستاگرام ساناز طاری

instagram.com/sanaz.tari

عکس های ساناز طاری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا