سریالسریال‌ایرانی

آیا سریال بانوی عمارت ادامه دارد ؟‌

 


مجله اینترنتی کولاک : در روزهای دلگیر پاییز و شب های سرد زمستان مهمان تازه ای راهی قلب های مردم ایران شد که تیر کمان آن ،چون تیر آرش بر قلب مردم نشست….
حال این عشق قلم را به حرکت درآورد تا چند کلامی سخن گوید…
در ابتدای سخن، بهتر است تشکری کنیم از جناب آقای عزیزاله حمید نژاد که با ساخت چنین اثر فاخری اصالتمان را به ما متذکر شدند و زیبایی های عصر قجری را در انبوه آثاری که مشغول محکوم کردن آن اعصار بودند نشانمان دادند …
و تشکری ویژه از جناب آقای احسان جوانمرد که با احسان و جوانمردی تمام،ما را مهمان قلم گرم و زیبای خود نمودند و فیلمنامه ای با این حجم از دقت و هیجان نگاشتند تا بعد از مدتها بیننده را در مقابل قاب جادویی میخکوب کنند.
اگرچه با یک پست نمی‌توان تمام خستگی ها و بی توجهی هایی که به شما روا داشته اند تسکین دهیم، اما حداقل می‌توان از اعماق وجود مخاطبانِ عاشق از شما به خاطر ساخت دنیایی تازه در روزهایی که همه چیز یک رنگ و یک نواخت بود بی نهایت سپاس گذار بود.خاطراتی که این سریال برای ما ساخت تا ابد در قلب و‌ذهن و خاطرات ما حک شده و جاودانه خواهد شد.
همه ما،با عزم فخری به تکاپو افتادیم تا جسارتی عاشقانه را تجربه کنیم…
همه ما با ابهت شازده به خود بالیدیم و عشق واقعی را مهمان چشمان خود کردیم…عشق آتشین ولی آتشی ابدی…
دریافتیم که عشق واقعی فارغ از جنس و زمان و‌مقام است…مثل عشق مردانه ی عمو مشتی…
و اگر روح بزرگی در این بدن فانی جای گرفته باشد،محبت می‌تواند تا پای جان باشد با مهری…
عاشقانه های افسر که رنگ ‌و بوی تعصبی ریشه دار داشت…
سخنان طبیب که فارغ از زخم های تن،مرحم قلب ها بود…
آهوی تیزپا که بی پروا در پی رویای همیشگی اش بود… سپاس فراوان از جهد و تلاش تمام بازیگران بی نظیر این سریال اعم از چهره های تازه و چهره های آشنا و قدیمی و با اصالت که ثابت کردند می‌توان در اوج شهرت هم متواضع و مردمی ماند.
و تقدیر و تشکر از تمامی عوامل پشت صحنه که با اینکه دیده نمی‌شدند تلاش و سعیشان کاملاً مشهود ملموس بود. از طراحان صحنه ، طراحان لباس و همه و همه…
چشم ها در انتظار ورقی دیگر از این قصه و قلب ها به عشق آن تپنده اند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا