چهره هاسلبریتی خارجی

سوژه شدن «مگان مارکل» عروس ملکه بخاطر اتیکت لباس!+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

سوژه شدن «مگان مارکل» عروس ملکه بخاطر اتیکت لباس!+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عروس ملکه بودن علی رغم جذابیت هایش سختی های خاص خودش را هم دارد. از آنجا که بسیاری از اشتباهات آدم های معمولی در زندگی شاید بازتاب های زیادی نداشته باشد اما سلبریتی بودن و عروس ملکه بودن هر اشتباه کوچکی را بسیار بزرگ جلوه خواهد داد!

مگان مارکل هنرپیشه موفق که حالا عضو خانواده شاهزاده ای واقعی است و با یکی از معروف ترین مردان ازدواج کرده است چند وقتی است در یک تور تفریحی همراه همسرش به جاهای مختلف سفر می کند حالا نه به خاطر مکان و محل سفرش بلکه به خاطر لباسش تیتر روزنامه ها شد.

سوتی مگان مارکل

سوتی مگان مارکل تیتر روزنامه ها شد

او در سفر سلطنتی خود با ” شاهزاده هری “، لباس سرخ رنگ زیبایی به تن داشت اما با سوتی که داد معلوم شد هنوز اشتباهات کوچیکی که از یک فرد معمولی سر می زند از یک شاهزاده کم توجه هم سر می زند ؛ دوشس ساسکس در روز دهم اولین تور سلطنتی خود با شاهزاده هری به روستای پلاهاک رفتند ، در حالی که بیشتر مردم نگاه جسورانه او را تحسین می کردند ، اما چند تن از طرفداران تیز بین برچسب سفید اویزان از پایین لباس او را دیدند. روی اتکت آن می توانید به وضوح نام برند سلف پرتره و همچنین چیز های دیگری که روی برچسب نوشته بود را ببینید.

تیپ مگان مارکل

سوژه شدن اتکت لباس مگان مارکل

مگان و هری در فرودگاه توسط پرنسس آنجلیکا، تنها دختر و فرزند ارشد پادشاه ششم و ملکه مورد استقبال قرار گرفتند. زوج سلطنتی با کارکنان فرودگاه ملاقات کردند کارمندان در حالی که تابلویی داشتند و به هری و مگان خوش آمد می گفتند و گروهی سرود ملی می خواندند در صف رسمی،سمیسی سیکا ، معاون نخست وزیر، وزیر ساخت و گردشگری، سفیر آمریکا ،توپونیا دبیر امور خارجه و اولیتا دبیر اجرایی ارشد کابینه حضور داشتند ؛ با این همه تشریفات و حاضرین خاص فرض کنید سوتی مگان چقدر جنجالی می شود 🙂

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

سوژه شدن «مگان مارکل» عروس ملکه بخاطر اتیکت لباس!+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا