کلیپ داغ

سکانس زنده بودن حامد در سریال لحظه گرگ و میش

مجله اینترنتی کولاک: سریال پر بیننده لحظه گرگ و میش این شب ها توانسته است با قصه پر ماجرا و جذابش مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

زنده بودن حامد.لحظه گرگ و میش

قصه سریال لحظه گرگ‌ و میش از دهه شصت شروع می‌شود؛ زمانی که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود و سایه آن روی همه ارکان زندگی قرار داشت.

در ادامه سکانسی از سریال لحظه گرگ و میش را مشاهده می نمائید که نشانگر زنده بودن حامد است.

 

 

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سریال سوپر افتضاحه. رفتارهای امروز در زمان جنگ. نویسندگان احتمالا سنشان به آن زمان نمی خورد. در ادامه به گاف های پرشمار سریال اشاره می شود. ارتباط حامد و یاسمن چرا باید مخفیانه باشد، خانواده هایشان با هم مشکل دارند، حامد شغل درست درمانی ندارد، یاسمن باباش معتاده!!! این ارتباط به همان علتی که ازدواج برادر یاسمن با خواهر حامد نرمال هست، معمولی است و دلیلی برای عدم اطلاع خانواده ها ندارد. در فرهنگ آن زمان اساسا ارتباط دانشجویان دختر و پسر فرسنگ ها با آنچه که در این سریال می بینیم متفاوت بود. جالب تر این که اساسا یاسمن شخصیت پردازی نشده است، دانشجوی پزشکی که دائم به فکر ازدواج است، فرصت های زیادی برای رسیدن به طفل هم کلاسی خود دارد!!! باقی موارد از حوصله این پست خارج است ولیکن باید گفت از کارگردانی که علمک و انشعاب های گاز به کرات در قاب دوربینش قرار می گیرد، در حالی که می توانست تنها با یک تکان مختصر از آن جلوگیری کند، انتظار بیشتری نمی توان داشت.

  2. طاهره در مورد اسیر شدن حامد به یاسی نمیگوید و یاسی بخاطر سوگند بی مادریش زن سروش میشود بعد چندسال حامد برمیگردد که یاسی ازدواج کرده این افتضاحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا