سبک زندگی

شوهرم هر روز با یک دختر وارد رابطه می شود و من رو به نابودی هستم

مجله اینترنتی کولاک: زن جوانی از اینکه همسرش هر روز با یک دختر دوست می شود و آشکار این موضوع را علنی کرده اظهار ناتوانی کرده و درخواست کمک دارد در ادامه سوال کاربر و مشاور را می خوانید.

سؤال کاربر

شوهرمو به خاطر بچم دارم تحمل می کنم شرایط خیلی سختی هست خیلی بهش می گم اگه من خیانت می کردم چیکارم می کردی می گه می کشتمت می گه من همینم دوست داری بمون دوستم نداری برو خونه بابات بچه رو هم ببر با افتخار عکس خودشو دوست دختراشو میاره نشونم  می ده .ترس من اینه بعد طلاق هیچ حامی نداشته باشم. اعتماد بنفسمو کلا از دست دادم شما بگید من در این شرایط باید از چه روشی رو پیش بگیرم تنها دلخوشیم اینه در حال حاضر که شوهرم صبح میره و تا دیر وقت بر نمیگرده حداقل یه جایی رو دارم که با فرزندم آروم زندگی کنم.

رابطه زن شوهردار با دوست پسرش

 

پاسخ مشاور

از شرایط پیش اومده برای شما خیلی متاسفم .شما می بایست هم اکنون یک انتخاب مهم در زندگیتون داشته باشید و کاملا مسئولیت این انتخاب رو بپذیرید . شما باید به این سوالها به خودتون پاسخ بدهید که آیا تا آخر عمرتون می خواهید با این شرایط زندگی کنید و کاملا تحقیر بشید اما در کنارش فقط جایی رو داشته باشید که با فرزندتون در آرامش زندگی کنید ؟ آیا فرزند شما در این شرایط آرامش واقعی خواهد داشت ؟ آیا فرزند شما در آینده شما رو به خاطر این موضوع که منفعل بوده اید و قدمی بر نداشته اید سرزنش نخواهد کرد؟

اما در صورت انتخاب دیگر و برخورد قاطعانه و جرات مندانه ، باید آمادگی هایی رو برای زندگیتون فراهم کنید. اول اینکه از بزرگان فامیل و کسانی که می تونند بر روی همسرتان نفوذ کلام داشته باشند بخواهید که با ایشون صحبت کنند و بخواهند به زندگیشون وفادار باشند. با خانواده خودتون هم صحبت کنید که تا چه حد می تونند از شما پشتیبانی کنند.

خود شما نیز باید در زمانهایی که همسرتان در منزل نیستند باید به دنبال یادگیری حرفه و یا هنری باشید که بتونید از کنار اون هزینه زندگیتون رو تامین کنید . کمی در علایق و تواناییهاتون تامل کنید تا ببینید به چه کاری علاقه دارید و در چه کاری می تونید توانا باشید و در همون کار و یا هنر فعالیت بکنید تا در صورت به نتیجه نرسیدن زندگیتون بتونید زندگیتون رو تامین کنید .

بنابراین شما در یک انتخاب سخت و دشوار قرار گرفته اید انتخابی که برای شما دلخوشی داشتن یک سرپناه اما همراه با تحقیر و توهین و ترس رو فراهم می کنه و انتخاب دیگه اینکه اعتماد به نفس داشته باشید و با جرات و جسارت با همسرتون برخورد کنید و قاطعانه بخواهید که این خیانتها رو پایان بدهد و از نو زندگیتون رو بسازید که در این صورت ممکنه عاقبتش جدایی هم باشه و باید زندگی نویی رو همراه پسرتون شروع کنید و روی پای خودتون بایستید و از تواناییها و هنرتون جهت تامین معاش استفاده کنید که قطعا سختیهایی خواهد داشت . با این تفاصیل با آرامش و به دور از هیجان و با عقلانیت و با توکل به خداوند متعال تصمیم مهم زندگیتون رو بگیرید و بخاطر تصمیمتون مزایا و معایبش رو کاملا بپذیرید . پیروز و سرفراز باشید./ مشاور ۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا