چهره هاسلبریتی ایرانی

علت استعفای مهدی پرپنچی و نادر سلطانپور از بی بی سی فارسی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت استعفای مهدی پرپنچی و نادر سلطانپور از بی بی سی فارسی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

پس از اخراج صادق صبا؛ مدیر سابق شبکه بی بی فارسی اختلافات داخلی در این شبکه بالا گرفت. بعد از صبا افرادی همچون رزیتا لطفی، مهدی پرپنچی و سینا مطلبی از گزینه های مدیریت جدید بی بی سی فارسی بودند که در این بین این رزیتا لطفی بود که به ریاست این شبکه انگلیسی درآمد. با ریاست لطفی نزدیکان صادق صبا کم کم از این شبکه حذف و یا کمرنگ شدند. گفته می شود در روزهایی حتی فرناز قاضی زاده همسر سینا مطلبی اجازه اجرا نداشت و به نوعی ممنوع التصویر شده بود.

این ممنوع التصویری فقط برای فرناز قاضی زاده نبود بلکه بسیاری از طرفداران صادق صبا به چنین سرنوشتی دچار شدند. به عنوان نمونه نادر سلطان پور از مجریان باسابقه و حسین باستانی از کارشناسان مطرح این شبکه نیز از این قاعده مستثنی نبودند. سیاوش اردلان مجری مطرح برنامه نوبت شما نیز از این آتش در امان نماند و به پشت صحنه بی بی سی در حد یک مترجم تنزل یافت.

این فعل و انفعالات پایان کار نبود محمد منظرپور یکی دیگر از کارمندان بی بی سی فارسی نیز از شبکه اخراج و ابتدا به صدای آمریکا و بعد از اخراج از صدای آمریکا به شبکه ایران اینترنشنال رفت. جمشید برزگر یکی از حرفه ای ترین کارشناسان بی بی سی فارسی نیز پس از اخراج، وارد دویچه وله شد تا تمام این اتفاقات نشان دهد رزیتا لطفی نمی تواند با همراهان صادق صبا همکاری کند.

دامنه این تغییرات در ماه های اخیر بیشتر هم شده. فرداد فرحزاد، مهدی پرپنچی و حالا نادر سلطانپور هم از این شبکه رفته اند و به دیگر شبکه های فارسی زبان پیوسته اند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت استعفای مهدی پرپنچی و نادر سلطانپور از بی بی سی فارسی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا