چهره هاسلبریتی خارجی

علت مرگ سری دیوی ستاره سینمای بالیوود چه بود؟ به همراه بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک :  «سری دِیوی» از معروف‌ترین بازیگران زن تاریخ سینمای بالیوود در سن ۵۴ سالگی درگذشت. در خصوص علت مرگ این هنرپیشه معروف در ابتدا گفته شده بود حمله قلبی عامل اصلی بوده اما ساعاتی بعد در خبرگزاری های معتبر اعلام شد علت واقعی مرگ سری دوی غرق شدن در وان حمام بوده است.

این بازیگر اسطوره‌ای سینمای هند که بازیگری را از سن چهار سالگی آغاز کرده بود پس از ۵ دهه فعالیت هنری و بازی در بیش از ۱۵۰ فیلم سینمایی در حالی که برای شرکت در یک مراسم عروسی در دوبی به سر می‌برد بر اثر حمله قلبی درگذشت.

سری دِیوی با بازی در فیلم‌های بالیوودی «آقای هند»،‌ «مهتاب» و «حیله‌گر» از معدود سوپراستارهای بالیوودی بود که فیلم‌هایش با فروش بسیار زیادی در گیشه بدون حضور نقش اصلی مرد قهرمان مواجه شد.

رییس‌جمهور و نخست وزیر هند هرکدام پیام تسلیت خود را برای درگذشت زودهنگام این هنرمند ابراز داشتند.

«سری دوی» برای مدتی از سینما فاصله گرفت و در سال ۲۰۱۲ با فیلم «اینگلیش وینگیلیش» به سینما بازگشت. وی در سال ۲۰۱۳ با دریافت نشان افتخاری هنر از سوی دولت هند مورد تقدیر قرار گرفت.

بیوگرافی سری دِیوی ستاره سینمای هند

سری دوی  ۱۳ اوت ۱۹۶۳ در «تامیا نادو» هند به دنیا آمد. او هنرپیشه زن هندی بود که در صدها فیلم نقش‌آفرینی کرده‌است. دوی بازیگری را در سن چهار سالگی آغاز کرد. او در دوره‌هایی جزو برترین بازیگران زن بود، او در سال ۱۹۹۷ از این شغل کناره‌گیری کرد.

او از طرف اعضای صنعت فیلم هند به عنوان یکی از مستعدترین بازیگران شناخته شده‌است. وی در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم اینگلیش وینگلیش دوباره به سینما بازگشت. دوی در هنگام مرگ ۵۴ ساله بود.

 

عکس های سری دِیوی

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا