اخبار داغ

عکسی از بشار رسن در کنار مادر مرحومش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکسی از بشار رسن در کنار مادر مرحومش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بشار رسن هافبک بازیساز و عراقی پرسپولیس از چند روز قبل عزادار از دست دادن مادرش است. بعد از پیام های تسلیت ایرانی ها رسن در اینستاگرام خود به فارسی متنی منتشر کرد:

«با درود فراوان‌ به ایرانیان عزیزم
من لحظات بسیار سختی رو دارم سپری می کنم چون غم از دست دادن مادر خیلی بزرگتر از چیزی هست که حتی بشه تصورش رو کرد ، ولی احساس خیلی خوبی دارم از اینکه میبینم شماها دروازه قلبتون رو‌ بروی من و‌خانواده ام باز کردید و گرمای قلب شما من و خانواده ام رو تسلی میده.

من به خاطر عشق به شما همه تلاشم رو کرده ام برای هدف بزرگی که همه با هم شروع کردیم و به یاری خدا و دعای خیر شما با قدرت تر برای شادی روح مادرم و خوشحالی شما بر خواهم گشت.

میخوام از همه شما عزیزان پرسپولیسی ، همبازیان عزیزم٫ مدیریت باشکاه و از طرفداران تیم بزرگ استقلال که با پیامها و حمایت خودشون منو تنها نگذاشتند از صمیم قلبم تشکر کنم و امیدوارم خدا همه رفتگان رو قرین رحمت خودش قرار بده ، ممنونم از همه ایرانیان عزیزم و همبازیها و طرفداران . برادر شما بشار رسن»

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکسی از بشار رسن در کنار مادر مرحومش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا