سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم سوگند + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم سوگند به همراه خلاصه داستان و زمان پخش فیلم سوگند به کارگردانی عباس صالح مدرسه‌ای همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. فیلم  “سوگند”، به تهیه‌کنندگی عباس صالح مدرسه‌ای که ساخت آن اخیراً به پایان رسیده روایت متفاوت دختر جوانی است که برا اثر یک تصادف، پدرش و  به تدریج بینایی خود را از دست می‌دهد. جهان تاریک او و تقابل غیرقابل پیش‌بینی‌اش با برخی مسائل باعث می‌شود تا بیننده با داستانی غافلگیرکننده مواجه شود.

بازیگران فیلم سوگند
بازیگران فیلم سوگند

این گزارش حاکی از آن است محمدحسین حقیقت که پس از همکاری‌های مختلف در عرصه فیلم‌سازی، به عنوان اولین فیلم “سوگند” را جلوی دوربین برده، در نگاه و ساختار، به وجه تمایزی دست یافته که باید فیلم را دید و قضاوت کرد؛ چیزی که به ندرت در فیلم اولی‌ها دیده می‌شود.

سارا باقری، حدیث نیکرو، بهرام امانی، علی ایرجی، سمانه محمدی، مرتضی زینل، مهیار وقاری، ایمان قاطعی فر و حسن زاهدی بازیگرانی‌اند که در این فیلم ایفای نقش کردند.

از عوامل فیلم “سوگند” می‌توان به لاله گلرخ عربانی نویسنده فیلمنامه، مازیار بهروز مدیر فیلمبرداری، هادی سلیمانزاده صدابردار، سیامک مهماندوست تدوینگر،  مسعود سخاوت دوست آهنگساز، مهرداد جلوخانی طراحی و ترکیب صدا، سپیده خلیلی مترجم، اسحاق افسرده و دنیا باقری گریمور، سعید خلیلی جلوه‌های بصری، محمد حسین حقیقت طراح صحنه و لباس، سپهر راحلی مدیر صحنه، نگین حبیبی دستیار لباس، ایمان قاطعی فر مدیر تولید و سید علی زرآبادی مدیر تدارکات اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا