تلویزیون

عکس بازیگران سریال لاک قرمز + خلاصه داستان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس بازیگران سریال لاک قرمز + خلاصه داستان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 لاک قرمز ۲ به صورت سریال از تلویزیون پخش خواهدشد.

لاک قرمز فیلمی به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کننده کامران مجیدی محصول سال ۱۳۹۴ است. «لاک قرمز» مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است.

پردیس احمدیه بازیگر سریال لاک قرمز
پردیس احمدیه بازیگر سریال لاک قرمز

سریال لاک قرمز از کدام شبکه  پخش می شود ؟

سید جمال سیدحاتمی، در پاسخ به این پرسش که چرا “لاک قرمز” را در قالب فیلم سینمایی ۲ نمی سازید و برای پخش در تلویزیون در نظر گرفته اید، خاطر نشان کرد: در همان زمان اکران فیلم “لاک قرمز” تلویزیون به ما پیشنهاد داد که ادامه این فیلم را برای تلویزیون تولید کنیم و قرار است در شبکه سوم سیما روی آنتن رود. اما سایت شبکه ۵ سیما این سریال را در برنامه های در حال ساخت خود قرار داده و قرار است به زودی از شبکه ۵ سیما پخش شود. اما ممکن است همانند سریال افسانه هزار پایان که در حال حاضر از شبکه ۵ و شبکه نسیم در حال پخش است سریال لاک قرمز هم از دو شبکه ۳ و ۵ در اسفند ماه روی آنتن رود.

قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و بحث قاچاق کالا در آن پررنگ تر خواهد بود. محتوای اصلی قصه ضررهای قاچاق کالا و تاثیر مخرب آن روی خانواده ها است و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده ای را نشان می دهد.
ممکن است همان بازیگران نسخه سینمایی در سریال ۳۰ قسمتی لاک قرمز هم حضور داشته باشند، اما این احتمال هم وجود دارد تا سن بازیگر نقش اصلی که همان دختر است تغییر کند و گروه تولید نتوانند بازیگر نسخه سینمایی را انتخاب کنند.

بهنام تشکر بازیگر سریال لاک قرمز
بهنام تشکر بازیگر سریال لاک قرمز

اسامی بازیگران سریال لاک قرمز

از بازیگران اصلی سریال لاک قرمز می توان به پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر، مسعود کرامتی و … اشاره نمود.

داستان سریال لاک قرمز  به صورت خلاصه

کارگردان سریال “محکومین” درباره قصه اصلی داستان این اثر و حضور همان عوامل و بازیگرانی که در فیلم “لاک قرمز” ایفای نقش کردند، عنوان کرد: قصه اصلی داستان درباره دختری است که تلاش می کند خانواده خود را به سرانجام برساند اما روایت و جریان این قصه دستخوش یک سری تغییرات هم خواهد شد . در خصوص بازیگران هم باید بگویم که قرار بر این است از بازیگران فیلم دوباره دعوت شود.

پانته آ پناهی بازیگر سریال لاک قرمز
پانته آ پناهی بازیگر سریال لاک قرمز

زمان پخش سریال محکومین

این کارگردان که در حال حاضر در حال تولید سریال اپیزودیک “محکومین” برای شب یک است، در رابطه با تداخل سریال “لاک قرمز” با ساخت تولید این سریال افزود: تصویر برداری “محکومین” در حال اتمام است و فکر نمی کنم که تداخلی به وجود آید. زمان پخش سریال لاک قرمز هنوز مشخص نیست و بزودی از شبکه ۵ سیما روی آنتن خواهد رفت.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس بازیگران سریال لاک قرمز + خلاصه داستان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا