چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های متفاوت از ویلای لوکس هدیه تهرانی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس های متفاوت از ویلای لوکس هدیه تهرانی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اولین بار وی برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جای او را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. اما سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطانانتخاب کرد و هدیه تهرانی وارد سینمای حرفه‌ای شد.

بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. یکی از بهترین نقش آفرینی‌اش که منجر به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازی بیادماندنی او درچهارشنبه سوری بود. مجله همشهری جوان، بعد از مهناز افشار وی را به عنوان دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی انتخاب کرد.

برای این که به یک طراحی درست و اصولی برای دکوراسیون داخلی خانه تان برسید، نیاز دارید تا برای هر کدام از انتخاب های تان مثل رنگ ها یا مبلمان ها دلیل درست و محکمی داشته باشید، برای این کار می توانید به سراغ کارشناسان یا اهالی فن متخصص در این زمینه بروید یا از نظرات و انتخاب های هنرمندان مورد علاقه تان ایده بگیرید، به همین خاطر سایت چیدانه به سراغ خانه هدیه تهرانی، بازیگر سینما رفته تا با نکات مثبتی که در طراحی داخلی خانه او وجود دارد آشنا شویم.

۷ ایده آرامش بخش در دکوراسیون خانه هدیه تهرانی

اول بهتر است با روحیات او آشنا شویم تا بتوانیم فلسفه انتخاب هایش را بیشتر متوجه شویم. هدیه تهرانی جزو کسانی است که دامنه فعالیت های هنری اش فقط به بازیگری تئاتر و سینما ختم نمی شود، این بازیگر توانمند در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند و در سال ۱۳۸۸ نیز نمایشگاه عکسی را در خانه هنرمندان برپا کرد، این بانوی هنرمند به ورزش تای چی چوان نیز علاقه خاصی دارد و حتی سابقه مربیگری در این زمینه را نیز دارد و شاید هم همین علاقه باعث شده است تا دکوراسیون داخلی خانه او بسیار خوانا و ساده، اما در عین حال جذاب و گیرا باشد.

عکس نمونه کارهای گروه طراحی معماری دکوکو

۱. انتخاب تنالیته رنگ سبز ملایم

رنگ سبز رنگ آرامش و منبع لطافت و طراوت در طراحی دکوراسون داخلی است، حضورش در خانه باعث می شود تا محیطی سرشار از آرامش پدید بیاید و قرار گرفتن در فضایی با رنگ سبز بعد از یک روز کاری پر مشغله می تواند باعث ارامش ذهن شما شود. یادتان باشد که رنگ سبز جلوه طبیعت در دکوراسیون داخلی است پس از آن در طراحی دکوراسیون منزل تان بهره ببرید. درست مثل خانه هدیه تهرانی.

عکس نمونه محصولات دی دریم

۲. استفاده از پارکت چوبی به عنوان کف پوش

پارکت، کفپوش هایی با حس آشنا هستند و هم چنین استفاده از مواد و مصالحی که نقش مایه هایی طبیعی دارند مانند پارکت ها هم می تواند به آرامش فضای داخلی خانه های شما کمک کند، ترکیب رنگ قهوه ای پارکت ها و رنگ سبز مبلمان ها جزو هوشمندانه ترین ترکیب های رنگی است که می‌تواند جلوه ای از یک منظره طبیعی را برای شما یادآور شود و نمونه ای از بهترین همنشینی این نگ ها را می‌توان در خانه هدیه تهرانی دید.

عکس نمونه محصولات مبلمان دی دریم

۳. استفاده از گلیم های ایرانی

امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند، چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد. شاید به همین دلیل است که هدیه تهرانی نیز از یک گلیم ایرانی با رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش استفاده می کند.

عکس نمونه کارهای دکتر افشار نادری

۴. ترکیب پارکت و گلیم های ایرانی

همان طور که گفتیم فرش های ایرانی دکوراسیونی خوش رنگ و لعاب را ایجاد می کنند، اما بسیاری از افراد فکر می کنند که با پارکت کردن کف خانه ها نیازی به استفاده از فرش ها نیست، در صورتی که رنگ گرم فرش های ایرانی و طرح های ایرانی آن موجب می شود تا فضا بیش از پیش گرم، صمیمی، جذاب و گیرا شود، همچنین وجود المان های ایرانی در خانه باعث می شود تا خانه تان رنگ اصالت به خود بگیرد. که نمونه آن را هم در خانه هدیه تهرانی می توانید ببینید و هم در عکس بالا.

عکس نمونه محصولات دی دریم

۵. گیاهان سبز رنگ و گل ها

هیچ کس نمی تواند منکر حس دل انگیز و لطافتی که گیاهان در فضای داخلی خانه ایجاد می کنند بشود، گل ها و گلدان ها به واسطه تولید اکسیژن باعث می شوند تا خانه همیشه سرشار از سرزندگی باشد. پس شما هم حتما از گلدان ها و گل ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید.

۶. میز و وسایل دکوری چوبی

وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنند انتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت. دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

طراحی فضای نشیمن مدرن

۷. استفاده از آینه و تابلو های هنری بر دیوار

آینه برای تاثیر اعجاب انگیزی که در افزایش نور، انرژی و بزرگ تر نشان دادن فضا دارد عنصر مورد علاقه بیشتر طراحان داخلی است و همان طور که در عکس دکوراسیون خانه هدیه تهرانی می بینید او به طرز هوشمندانه ای در بالای کاناپه نشیمن از آینه استفاده کرده است.

علاوه بر اینها دکوراسیون خانه باید انعکاسی از علایق شخصی شما را در خود داشته باشد و تابلوهای هنری دیوارها بهترین وسیله برای نمایش روح هنر دوست هدیه تهرانی است.

اگر می خواهید خانه ای به آرامش خانه هدیه تهرانی داشته باشید استفاده از نکات فنگ‌شویی قطعا به شما کمک خواهد کرد.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس های متفاوت از ویلای لوکس هدیه تهرانی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا