سینماسینمای‌ایران

اسامی بازیگران فیلم پل خواب + خلاصه داستان پل خواب به همراه نکات خواندنی فیلم

اسامی بازیگران فیلم پل خواب همچنین خلاصه داستان پل خواب به همراه نکات خواندنی فیلم و هر آنچه باید در خصوص این فیلم بدانید را اینجا بخوانید. فیلم سینمایی پل خواب به‌کارگردانی اکتای براهنی سال ۱۳۹۴ در گونه درام و جنایی تولید شده است. پل خواب اولین فیلم اکتای براهنی محسوب می‌شود. جهانگیر کوثری تهیه‌کننده این فیلم است. پل خواب در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ در سینماها اکران شد. پل خواب توانست آمار فروش ۸۱۰،۴۵۷،۰۰۰ تومان را به ثبت برساند.

بازیگران فیلم پل خواب
بازیگران فیلم پل خواب

بازیگران

در پل خواب بازیگرانی چون ساعد سهیلی، شهین تسلیمی، هومن سیدی، اکبر زنجان‌پور، آناهیتا افشار، علیرضا ثانی‌فر و حسام شجاعی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم پل خواب حدود ۹ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان پل خواب را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم پل خواب باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است. از دیگر بازیگران فیلم پل خواب می‌توان به مجتبی پیرزاده در نقش راننده آژانس و غلامعلی رضایی در نقش سرهنگ اشاره کرد.

داستان

فیلم‌نامه پل خواب توسط اکتای براهنی نوشته شده است. در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان پل خواب منتشر شده است، می‌خوانیم: «شهاب در آستانه‌ی ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می‌شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می‌کشند و شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. پول بهره‌ای می‌گیرد، از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود و طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می‌زند…»

فیلم پل خواب از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم پل خواب عبارت است از: فیلم متروپل، فیلم بوفالو، فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟، فیلم فروشنده و فیلم عصر یخبندان.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا