سینماسینمای‌ایران

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی کی در ایران اکران می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی کی در ایران اکران می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم «همه می دانند» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی؛ کارگردان نامدار سینمای ایران است که در اسپانیا ساخته شده است. این فیلم  قرار است برای اولین بار در جشنواره کن به نمایش درآید.

اما با انتشار عکس ها و خبرها در خصوص آخرین ساخته اصغر فرهادی، بسیاری از علاقه مندان سینمای این کارگردان در انتظار اکران آن در ایران هستند. امری که به نظر بسیار سخت و شاید تا حدی بعید به نظر برسد!

از آن چه که در تیزر پخش‌شده از فیلم پیداست و به گفته کسانی که فیلم را دیده‌اند، بعید است «همه می‌دانند» به دلیل نوع لباس زنان بازیگرش در ایران به همان شکل قابل نمایش باشد؛ مگر این که لباس‌ها مانند فیلم «کپی برابر اصل» (عباس کیارستمی) با فنون کامپیوتری ترمیم شوند.

البته فیلم کیارستمی شخصیت‌های اندکی داشت اما «همه می‌دانند» شخصیت‌های بیش‌تر و صحنه‌های «مسأله‌دار» شلوغ‌تری دارد که در صورت تصمیم برای اجرای چنین عملیاتی، نیاز به وقت بیش‌تری است.

در غیر این صورت، دوستداران و کنجکاوان باید همان روشی را پیش بگیرند که در این سال‌ها برای تماشای فیلم‌های خارجی به آن عادت کرده‌اند!

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فیلم «همه می دانند» اصغر فرهادی کی در ایران اکران می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا