تلویزیون

فینال مسابقه «کودک شو» کی پخش می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فینال مسابقه «کودک شو» کی پخش می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«کودک شو»؛ برنامه جالبی مختص خردسالان و والدین آنها است که از شبکه نسیم پخش می شود. اجرای این برنامه بر عده پژمان بازغی؛ بازیگر سینما و تلویزیون است. در این برنامه مسابقات مهیجی هم برگزار می شد. با رسیدن به شب های پایانی این برنامه، فینال مسابقات آن هم برگزار خواهد شد.

طبق گفته تهیه کننده برنامه «کودک شو»، پخش مسابقه نهایی « کودک شو »، پنجشنبه ۱۶ آذر ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. به گفته‌ رضا نصیری؛ تهیه‌کننده این برنامه، ساختار «کودک شو» کاملا تغییر کرده است. از آیتم‌های مسابقه گرفته تا اعلام نتایج مسابقات با رأی مردم و همچنین دکور برنامه با تغییرات مواجه شده است. همچنین فضاهای رئالیتی‌شو بیشتری به برنامه اضافه شده است. اتاق بازی کودک «کودک شو» نیز تبدیل به استودیویی شده است و در نهایت دکور اصلی برنامه با رویکرد جدیدی کاملا تغییر کرده است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: برنامه «کودک شو» قرار است امتیازی را با رأی مردم به شرکت‌کنندگان بدهد، این برنامه که از شنبه تا سه‌شنبه قرار است به روی آنتن برود یک روز ویژه هم به اعلام نتایج رأی مردم و اعلام خانواده برتر اختصاص دارد. در سری جدید «کودک شو» ۱۶ خانواده به مرحله نهایی وارد می‌شوند و در نهایت یک خانواده برتر خواهد شد.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فینال مسابقه «کودک شو» کی پخش می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا