اخبار داغ

ماجرای احضار روح شیطانی توسط زن فالگیر

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای احضار روح شیطانی توسط زن فالگیر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دختر جوانی که دل در گرو عشق بهنام داشت برای جلب توجه او با فالگیری آشنا شد که روح شیطانی احضار می‌کرد.

دل در گروی عشق یکی دیگر داشتم

فرناز، دختر ۲۳ ساله در مقابل بازپرس گفت: از حدود ۴ ماه قبل خواستگاران زیادی داشتم؛ در میان آن ها جوانی به نام «محراب» بود که خیلی مرا دوست داشت او که بارها به همراه خانواده اش برای خواستگاری به منزل ما آمده بود، مهندس الکترونیک بود و شغل مناسبی هم داشت اگر چه خانواده ام با ازدواج من و محراب کاملاً موافق بودند اما من دل در گروی عشق یکی از بستگان دورم داشتم و به همین خاطر هر بار به «محراب» پاسخ رد می دادم، این در حالی بود که برادر شوهر عمه ام نمی دانست که من او را دوست دارم «بهنام» ترم آخر دکترا را می گذراند و هیچ توجهی به من نداشت و من از هیچ طریقی نمی توانستم توجه او را به خود جلب کنم چرا که او فقط سرش در درس و کتاب بود.

آشنایی با فالگیر

تا این که روزی ماجرای خواستگار سمج و علاقه ام به «بهنام» را برای یکی از دوستانم بازگو کردم. آن شب دوستم از کارهای خارق العاده و عجیب یک فالگیر اینترنتی سخن گفت که می تواند مشکل مرا به راحتی و با فال قهوه حل کند. من هم هر بار مبالغی را به حساب فالگیر واریز می کردم و او سخنان دو پهلویی به من تحویل می داد که فکر می کردم آن حادثه رخ داده است.

مثلاً یک بار گفت امروز خبری از او می شنوی آن روز شنیدم که عمه ام با مادرم درباره بهنام صحبت می کند. او وقتی اعتماد مرا جلب کرد، گفت: باید برای خارج کردن روح شیطانی ۲ گوسفند قربانی کنم. من هم مبلغ یک میلیون و ششصد هزار تومان برای خرید گوسفند به حساب فالگیر واریز کردم.

فالگیری که روح شیطانی احضار می‌کرد!

اما چند روز بعد فهمیدم بهنام با دختر دیگری ازدواج کرده است. این گونه بود که پی به کلاهبرداری های آن زن فالگیر بردم و از او شکایت کردم. حالا که مأموران پلیس فتا این زن ۴۰ ساله را در تهران دستگیر و به اینجا منتقل کردند تازه فهمیدم که او زن مطلقه ای است که در آرایشگاه های زنانه بسیاری از دختران و زنان را مانند من فریب داده و سرکیسه کرده است. آن زن اعتراف کرده که از ۳ سال قبل با عناوینی مانند احضار روح های شیطانی و فال قهوه کلاهبرداری می کرده است و افراد زیادی هم مانند من با دل بستن به این خرافات، فریب او را خورده اند. بازپرس در ادامه دستور داد تا متهم را به اتاق او بیاورند تا حرف های او را نیز بشنود.

این پست توسط بخش اخبار حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای احضار روح شیطانی توسط زن فالگیر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا