چهره ها

ماجرای ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه چیست؟+عکس و بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه چیست؟+عکس و بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فرشاد احمدزاده چندی قبل در محفلی دوستانه خبر از ازدواجش در آینده ای نزدیک داد و به دوستانش گفت نامزد کرده است. البته در آن مقطع مشخص نشد نامزد هافبک ریزنقش پرسپولیس کیست تا اینکه فیلم و عکسی از فرشاد احمدزاده با ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد!

گفته می شد همسر فرشاد احمدزاده «ترلان پروانه» هنرپیشه و بازیگر است. در خصوص ترلان پروانه اخبار حاشیه ای زیاد است. او چندی قبل با سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی دوستی داشت و  ظاهرا قرار ازدواج نیز با یکدیگر داشتند که در نهایت این وصلت صورت نمی گیرد.

ترلان پروانه ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ در شهر شیراز به دنیا آمد. «تاثریا»، «زیر تیغ» و «سرزمین کهن» از معروف ترین سریال هایی هستند که پروانه در آنها ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم های «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «شیفت شب» و «گشت۲» نیز بازی کرده است.

این خبر کماکان نقل محافل ورزشی و هواداری بود تا اینکه برخی از نزدیکان احمدزاده فاش کردند فیلم و عکس این بازیکن با بازیگر معروف مربوط به سال قبل است و مهمتر اینکه آن قضیه مربوط به یک مقطع کوتاه بود و در حال حاضر این دو هیچ رابطه ای باهم ندارند.

همین منابع فاش کردند در حال حاضر نامزد فرشاد احمدزاده خواهر زاده یکی از بازیکنان پرسپولیس است!

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای ازدواج فرشاد احمدزاده و ترلان پروانه چیست؟+عکس و بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا